EspnV Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei og god kveld. Har kjøpt meg en Honda Accord 04 Tourer og skulle gjerne ha oppdatert navigasjonen. Er en utdatert dvd som står i nå og den dekker nesten hele Europa unntatt Norge. Forstå det den som kan. Det jeg lurer på er om noen vet hvor det går ann å skaffe en ny oppdatert disc som viser Norge? Mvh EspN Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har du prøvd å ringe noen av Hondas forhandlere? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Har ikke prøvd enda ettersom jeg kom på tanken i helga. Men ringer imorgen for å høre. Håpet noen her inne viste av noen plass der det gikk ann å laste ned oppdatert kart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Foruten og høre med forhandler: http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=gaoKCghBn3wAAAEuHw8mWYGQ&ShowAllProducts=YES&PersistNavigationMenu=YES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå