RandiA Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) En kveldstur i mildt yr….fanget opp litt natur på nært og fjernt hold (mer i bloggen) Bilde 30 – 30.Juni: Wooden texture Exif:1/30– f/5.6 - ISO 200 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Alternativt: Succisa pratensis - blåknapp, en vill-blomst som kan være mer rosa-lilla enn blå Endret 30. juni 2011 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Junifest Del 30 avsluttes med en kveldstur. Takker for mye support og hyggelige kommentarer. Det har vært stor aktivitet rundt omkring i alle trådene, og som vanlig føler man at man ikke har fått tid til å gi alle så mye oppmerksomhet som de fortjener. Flott innsats på alle Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 For en produksjon Randi! Jeg er bare så utrolig imponert over hver av tempoet og kvaliteten på det du viser fram, og enda er det bare en liten del av det du rekker hver dag! Herlig tekstur i dagens, og knoppen i gårsdagens er til å rekke hånden ut etter. Nydelig! Gratulerer med vel gjennomført og en fantastisk produksjon! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Takker, kaian - du er god inspirator! Joda, jeg har gjennomført og levert noe hver dag...men kvaliteten varierer mye. (Jeg har nok alltid litt for mange jern i ilden, som det heter...og føler konstant det er noe jeg ikke rekker over - luking for eksempel :! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå