RandiA Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Takker så mye, det er ikke alt som klaffer...men fin trening uansett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 "Langs veien en kvelds-stund" var motivet mitt denne sene søndagskvelden. Egentlig hadde jeg tenkt å fotografere litt små-vekster i veikanten, hadde bare macro-objektivet med. (Men jeg møtte et par elger også, mer i bloggen). Jeg tok veien først til Voll forsøksgård, der er det mye interessant å se på for barn. Jeg syntes disse guttene var søte der de stod og så på de eksotiske hønsefuglene. Jeg tillot meg å fotografere de uten at de kan identifiseres. Bilde 26 – 26.Juni: Voll gård Exif:1/40– f/5.6 - ISO 100 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Herlig bilde. De virker passe oppslukt ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Junifest Del 26 - Langs veien i går kveld - mye interessant å se en vakker sommerkveld, elgene likte seg også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Var ikke ute for å fotografere i dag, men hadde kamera med macro objektiv i sekken da jeg skulle til et treff i byen i kveld. Tok dette i forbi-farten. Det var ikke det helt store…men så leverer jeg ett i dag også da . Bilde 27 – 27.Juni: Bryggerefleksjoner Exif: 1/100– f/4.0 - ISO 100 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 (Lurer forresten på om jeg bør rette opp litt mer jeg, eller om dette holder...) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (Lurer forresten på om jeg bør rette opp litt mer jeg, eller om dette holder...) Satt akkurat og lurte på det. Men jeg er usikker på hvilket av byggen du i såfall skal rette det opp etter. Prøv med venstre hjørne på den første grå bygningen - tror det skal passe bra. Herlig spiling i vannet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg rettet først, så gikk jeg litt tilbake på det...det er så mye som er skjevt og skakt. Junifest Del 27 - Flere brygge-refleksjoner i bloggen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Her har jeg gjort en retting til, men noe annet blir skjevt da - vet ikke hva som er best jeg: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes den nye utgaven ser riktigere ut. Huset til venstre ser gammelt ut og det er nok også skjevt i virkeligheten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ok, da byttet jeg visst ut både på Flickr og Blogg, takk. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Herlig av guttene som ser på hønene, fin liten fortelling Og fine refleksjoner av bryggen, idyllisk miljø. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Takker, Tom og kaian.... Hadde egentlig ikke tid til fotografering i dag…(jeg "tar meg av" fjerne slektninger som er på besøk i byen noen dager, men i forbifarten da de skulle besøke Hjemmefront-museet, tok jeg dette bildet i Erkebispegården - nødløsning) Bilde 28 – 28.Juni: I Erkebispegården Exif:1/125– f/4.0 - ISO 100 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har egentlig ikke tid? Man har vel alltid tid til å fotografere litt Slekta får vente Hvis dette er en nødløsning, da er du kresen - jeg liker det godt. Fin og stram komposisjon. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Takk, Tom...men det er litt stivt og stringent, og symmetrisk, og kjedelig.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Junifest Del 28, mer om byturen i bloggen - en dag på etterskudd. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Trodde jeg hadde kommentert før på de tre guttene på Voll gård, men igjen har jeg visst gått glipp av det. Bildet er en skikkelig sjarmbombe. Spesielt han til venstre som står og vipper med den ene skoen sin på barns vis. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, de var ordentlig søte...kjenner de ikke, han til høyre som stod på tå for å se bedre også... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Denne knoppen synes jeg er litt fascinerende…nokså ulik den utsprungne. (Kommer i blogg) Bilde 29 – 29.Juni: Erigeron Schöne Blaue (knopp) Exif:1/6– f/4.5 - ISO 100 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Absolutt fascinerende - ser nesten son om det er en mengde tenktakler. Scary alien? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, den er spennende som knopp...litt mer ordinær i blomst se blogg Del 29. (Det blir en del gjentagelser føler jeg...men etter 30 dager straks, blir det vel gjerne slik) Mer i: Junifest Del 29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå