RandiA Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Junifest 2011 - RandiA - Sommerlige utfordringer (dette er et foreløpig utkast) Bruker:RandiA Utfordring:Forbedre det fototekniske og komponering Deltakernivå:Kandidat Utstyr:Canon EOS 50D , macro objektiver og tele-zoom, Panasonic GF1 Tilleggsutfordringer:Bruke mest mulig av mitt foto-utstyr, variere Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hadde et møte i byen i dag, tilfeldigvis kamera i sekken. Det var kongelig besøk. Det burde vel være hovedbildet, men dagens bilder ble tatt i farta, og ble ikke særlig gode. (Litt variasjon fra planter er det i hvert fall.) Bilde 1– 1.Juni: På Nordre Exif:1/40– f/7.1 - ISO 100 Exposure Compensation:0 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Kongebesøk: Endret 1. juni 2011 av RandiA 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Synes du, ulikt meg da...men jeg har fulgt litt med i Eivinds bilder og fått litt ideer...he,he.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hehe, artig Har lært av deg, Eivind...var på utkikk i byen etter noe lignende som de dame-føttene som var ute og gikk hos deg, i mangel av høye heler så jeg disse... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Det blir visst litt blogging på denne festen også. Første dag var bytur i møte med mennesker og kongelige. Junifest-2011 Del 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Back to normalcy Bilde 2– 2.Juni: Symphytum officinale (Valurt) Exif:1/40– f/5.6 - ISO 200 Exposure Compensation:-0.33 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Sett nedenfra: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Når jeg så første bilde her så begynte jeg å tvile på at jeg var i rett tråd, men nå fikk se andre så forsvant tvilen. Jeg likte godt dagens blomsterbilde. Slike bilde har du kontrollen på. Når det gjelder første bilde så likte jeg det også og det er morsomt se deg ta andre bilder enn bare blomster. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk skal du ha, bareanton, jeg blir litt lei av blomsterbildene mine selv også etter hvert...prøver å få til noe annet i tillegg... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nydelig blomsterbilde! Flott komponert og fine farger! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk, takk. Komposisjonen er akseptabel, men jeg kunne ønsket meg mer fokus. Jeg bruker "lettvint-kameraet" her, håndholdt også, uvant å fotgrafere i jpg, bruker bare RAW på 50D. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Junifest 2011 Del 2 - Sommerblomstring, rakk innlegget rett før midnatt, så er det i rute Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hadde egentlig mange nye på blomstring i dag, men det får komme i bloggen. Selv om denne ikke var det beste bildet, bruker jeg den fordi den er ukjent for meg og jeg skal få den "identifisert" Bilde 3– 3.Juni: En Clematis macropetala? Exif:1/10– f/10.0 - ISO 200 Exposure Compensation:-0.33 Lens:Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model:DMC-GF1 Alternativt Vanndråpen - Fluen: Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flotte bilder som alltid, RandiA Deltar ikke selv, men kommer til å følge med litt her Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Takk skal du ha egilrs...synd du ikke deltar da, ikke forsent enda. Man kan jo pingle også om tiden er knapp. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Joda - jeg skal bestemme jeg iløpet av dagen .. Må se om jeg klarer å finne noe som passer. Har jo allerede bilder fra Juni Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Fint, kom igjen...dess flere dess bedre... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Flere av dagens bilder er lagt i: Junifest 2011 Del 3 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bildet av Valurten var knallbra. Det første var sært og stilig. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå