pjuik Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Fargene har plutselig blitt helt feil når jeg kjører filmer som jeg selv har lagret på harddisken. Uansett hvilken mediaplayer jeg bruker. Kan ikke være skjermkortet som er årsaken da alle filmklipp som streames har riktige farger. Prøvde å reinstallere skjermdriverne og da var fargene riktige ved første visning, så ble de helt feil igjen ved andre forsøk. Hva kan være feil? Kjører Ubuntu 10.04 og har Nvidia skjermkort- Endret 7. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kan ikke være skjermkortet som er årsaken da alle filmklipp som streames har riktige farger. Prøvde å reinstallere skjermdriverne og da var fargene riktige ved første visning, så ble de helt feil igjen ved andre forsøk. Høres ut som drivertrøbbel Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Evt, bare justere fargene i mediaspilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå