uranus Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Bruker du FolderShare (www.foldershare.com) , hva er nicket ditt? Er du ikke registrert? Plz registrer deg. Er nesten samme som LAN på en måte. Mvh. Carl Christian Bronken Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, man går inn i PC'ene til hverandere. Liksom at du må ha navnet til den du skal finne ting på i programmet. Vanskelig å forklare, men svar på spørsmålet mitt. Eller last det ned. Jeg kaller meg uranus på programmet. Legg meg til! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er ikke info som kan før til piratkopiering ulovlig? :O Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Er det? Hvis det er det, så unnskyld meg. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Er det? Hvis det er det, så unnskyld meg. Det visste jeg ikke. det burde du vite da skamme seg les alt på loven.no du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå