plbjerke Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 1) Ønsker å bruke GPS til sporing. Hvordan gjør jeg dette ? 2) Ser av flere demo-videoer av S 2 at man kan få opp et bilde som viser GPS data som: Antall satelitter, bredde og lengde osv.Hvordan gjør jeg dette ? Lenke til kommentar
chamunds Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 1) Ønsker å bruke GPS til sporing. Hvordan gjør jeg dette ? 2) Ser av flere demo-videoer av S 2 at man kan få opp et bilde som viser GPS data som: Antall satelitter, bredde og lengde osv.Hvordan gjør jeg dette ? Søk etter et program som heter gps status i market. Det viser, meg bekjent, stort sett det meste man trenger å vite. Bl.a koordinater, antall satelitter, ant. satelitter man har lock mot, fart, kompass, tilt, m.m Lenke til kommentar
plbjerke Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 1) Ønsker å bruke GPS til sporing. Hvordan gjør jeg dette ? 2) Ser av flere demo-videoer av S 2 at man kan få opp et bilde som viser GPS data som: Antall satelitter, bredde og lengde osv.Hvordan gjør jeg dette ? Søk etter et program som heter gps status i market. Det viser, meg bekjent, stort sett det meste man trenger å vite. Bl.a koordinater, antall satelitter, ant. satelitter man har lock mot, fart, kompass, tilt, m.m Flott. Det funka. Takk for hjelpa, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå