Evenseth Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Tusen takk, kaian Endret 16. juni 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Masse bra her! Rene, freshe bilder er forfriskende i havet av overredigerte naturbilder 2 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Takk for det, Ingardj! Det er et bevisst valg at jeg gjør minimalt i etterbehandlingen, hyggelig at du setter pris på det! Lenke til kommentar
egilh Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Mye flott makro, evenseth. Skarpe og fine bilder, med godt fokuspunkt. Liker dråpebildet på 10., fin refleksjon og skarphet i dråpa Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Takk for kommentar, egilh Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Bildene dine er flott inspirasjon, det må sies. Gir meg lyst til å nærmest løpe bort til Tøyen og prøve å få noen gode bilder. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Hyggelig å høre, azathosk! Det er bare å løpe til Tøyen! Eller andre steder der planter vokser Over til dagens fangst som ble til på et kvarter mellom barne-tv og leggetid for de små. Fikk egentlig tre brukbare, men valget falt på denne: 16. juni - Flue på strå Flickr lightbox De to andre kan skues i månedstråden 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fin variasjon i makromotivene her. Liker godt komposisjonen i "Bladbille" der gresstrået ser ut som en bro. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg var sikker på at jeg hadde kommentert her før, men det har jeg ikke. Massssse flott, prestekragen er min personlige favoritt. Godt noen har tålmodighet når de fotograferer... Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk for gode ord, Tom og Bykatt Fredagen ble det visst en nødløsning, gitt... 17. juni - Nektarin i regn Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Lørdagen fikk jeg tid for meg selv mens poden var i bursdagsselskap. Tok en tur på området til Det Norske Veritas på Høvik i Bærum og fikk tatt flere jeg ble fornøyd med. Veldig vanskelig å velge hvilken jeg skulle putte her, men valget falt til slutt på denne flua som jeg ikke vet noe mer om (arrghh..). Det var kanskje ikke det mest spektakulære av de jeg tok, men jeg var så fornøyd med bakgrunnen at det ble det allikevel.... 18. juni - Uidentifisert Flue Flickr lightbox 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fine bilder, alle sammen. Du er flink. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Fine bilder, alle sammen. Du er flink. Tusen takk, pybalto! Søndag ble preget av snørr og gruff, men jeg fikk tatt en tur ut i hekken rett utenfor døra. Der ble kommende generasjoner av sjakkbrettmarihøner sikret 19. juni - Sjakkbrettmarihøner gettin' it on Flickr lightbox På latin heter disse her Propylea quatuordecimpunctata 3 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) I dag hadde jeg ingen planer, og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Men så tok jeg en titt i Ratleto sin junifest, og der var det inspirasjon! Så da ble det matmacro på meg og 21. juni - Løk på kniv Flickr lightbox Endret 21. juni 2011 av Evenseth 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Funka med løk og, ser jeg. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, ble ikke så verst Takk for inspirasjonen! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 And now for something completely different... 22. juni - Thayer Motivet her er en av ventilene på min Edwards bass-trombone. Den er av typen Thayer axial flow, funnet opp av Orla Ed Thayer på slutten av 70-tallet. Den var da det største fremskrittet innen trombonedesign siden midten av 1800-tallet, da rotor-ventiler ble introdusert. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Ut på tur med familien i dag. Tror det er første gang jeg har tatt med Sigma 150 på familietur, og det ble også ivrig påpekt at jeg hang etter og var lite opptatt av å ta bilder av barna... Men nok om det - her er dagens. Vet ikke mer enn at det er en flue. 25. juni - Utseendemessig utfordret flue Flickr lightbox Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Mye bra! Må trekke frem Bladbillen over "bruen" som min favoritt. Endret 25. juni 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Lekkert presentert "utseendemessig utfordret flue", virkelig flott makrobilde. Og så liker jeg godt hvitløksskivebildet ditt, delikat og pent! Og sjakkbrettmønstrede marihøner i akt er jo søtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå