Nala Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei! Ops nå sitter jeg i fella. Jeg har en bærbar pc med en knust skjerm, så jeg bruker en ekstern skjerm. Men jeg skulle gjøre noe på skjerminstilinger så klarte jeg og gjøre at den skulle utvide seg til to skjermer! Og jeg har bare en som fungerer! Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake bilde på den eksterne skjemern? Dette kan virke litt fruststrende.... Lenke til kommentar
Milktea Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Så du klarer altså ikke få opp menyen for å endre skjerminnstillingene fordi den er skjult bak en ødelagt skjerm? Vet ikke hvilket operativsystem du bruker, men denne metoden bør fungerer i Windows XP og forhåpentligvis andre Windows-varianter: 1. På skrivebordet du har tilgjengelig, høyreklikk, velg Egenskaper/Properties. 2. Vent litt så du er sikker på at menyen rekker å åpne seg. 3. Klikk Alt+Space 4. Klikk Enter 5. Nå kan du styre posisjonen til "Egenskaper"-vinduet (som forhåpentligvis ligger oppe på den andre skjermen) med piltastene. Dermed kan du få vinduet over på den intakte skjermen ved å holde inne venstre eller høyre piltast, alt etter hvordan skrivebordsoppsettet ditt er. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 remote desktop fra en annen pc skal også være hotkeys på fn+f7,f8 elelrno for å veksle mellom skjerm moduser. kommer an på hva slags pc du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå