BadBoyBubba Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 En kompis av meg fikk for noen uker siden TVen ødelagt av lynet. PCen virket imidlertid å ha overlevd rabalderet. Problemet oppstod imidlertid da han fikk TVen tilbake fra reparasjon. Da virket ikke TV-ut lengre.... Jeg har prøvd å stille det inn i nview menyen. Jeg får velge at det skal være "clone", men jeg får imidlertid ikke velge at utdataenheten skal være TV.... Noen som kan hjelpe? Kan det være noe galt med skjermkortet? Eller kan det være driverne? (Har versjon 41.09 inne nå) Skjermkortet er et Asus geforce2 mx400 64 MB og bruker composite ut Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 TV-ut er jo basdert på S-video.....det kan jo være mulig den fremdeles er ødelagt i tven om tv-ut fungerte bra før det sa pang. Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 ok, men vil jeg ikke kunne sette alt opp på pcen hvis TVen er problemet? Synes det er rart at jeg ikke får velge TV som utdataenhet... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er godt mulig at tv-utgang brikken er kaputt. Det har jeg opplevd selv engang. Skjermkortet funket fint det, men selve Philips brikken for tv-utgangen var smeltet! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå