cookietail Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei! Jeg har bestilt pcen min nå (fredag 20.) og lurer på om noen har erfaringer fra hvor lang tid komplett pleier å bruke å å sette sammen og sende pcer ! Såvidt jeg husker var alle komponentene på lager da jeg bestilte ! Lenke til kommentar
Colado Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mandag eller Tirsdag vis de har fått fikset leveringen. Hadde tideligere i uka problemer med forsinkelser på lageret. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Spørs jo hvor du bor? Endret 23. mai 2011 av Henrikenn Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du må belaga deg på et par ukers ventetid. Hjelpe på at de har komponentene på lager, men de har ein god del bestillinger så det tar litt tid. Smør deg me tålmodighet! Lenke til kommentar
cookietail Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 ok, takk for svar ! Jeg bor i Bergen, så det kan jo ta litt tid! Jeg har lest litt rundt på forumet og sett, men det var bare gamle innlegg, så jeg tenkte jeg skulle lage en egen tråd ! Tar det virkelig flere uker :o? Lenke til kommentar
cookietail Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 tenkte jeg bare skulle nevne at først i dag ble statusen endret til "frigjort for plukk"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå