Toalettet Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Halla. Min første montage. Takk til MOSSY'v som har lagd aimbot Den funker vett. Så ja, om du vil spillemed meg på PC eller XBOX si ifra! er åpen for lobbyer og matcher sammen Så.. Hva syns dere om denne? link: http://www.youtube.com/watch?v=_lSPefJqphk&feature=channel_video_title Endret 22. mai 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Fet musikk, men ikke så veldig underholdende når du bruker aimbot (og andre cheats?). I tillegg kunne du prøvd å "synce" kills'ene med musikken litt mer hvis du skjønner hva jeg mener Utenom det synes jeg det var god flyt og ok videokvalitet Du kan besøke min youtube kanal og se videoene mine der og kanskje få noen tips. Jeg har redigert noen css klipp og prøvd å "synce" kills'ene der og bruker litt fargekorreksjon, effekter osv. Bare å spør hvis du lurer på noe. Endret 22. mai 2011 av Ferd!s 1 Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 At du er en taper som ødelegger for alle rundt deg... 7 Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 At du er en taper som ødelegger for alle rundt deg... Han spiller jo mot bot'er? 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Halla, Ferd!s ! Takk for kommentaren og konstruktiv kritikk. Ja, grei den egentlig sangen heter Netsky - Iron Heart som jeg glemte å oppgi i beskrivelsen på filmen. og takk for din forståelse. Hehe. hadde faktisk ikke ventet noe positivt. men var egentlig mer for redigerings skyld. Brukte FRAPS til å recorde med så var ok kvalitet. Takk klippene med OMG i hjørnet er de vi syns var "syke" en jeg og en kompis lagde på xbox: http://www.youtube.com/watch?v=1AyOLbib2M8 Med hd pvr Endret 22. mai 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvem i helvette vill sitte å se på en mw 2 aimbot montage? 6 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Du syns tydeligvis at det var interessant. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du syns tydeligvis at det var interessant. Nei. Jeg har ikke en gang sett på videon. Jeg så bare navnet på topicen 1 Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Beklager. Når du skal lage en montage, så må du ikke springe rundt med en aimbot. Hele poenget med en montage bli borte. Om du hadde satt inn noen ekte kills, så hadde hele videoen sett mer profesjonell ut. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er greia at du vil vise at du er god til å spille? For det er alle om de bruker aimbot, eller vil du at folk skal på videoediting? Hvis det er dine leet skillz du skal vise fram så er det helt patetisk Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Dårlig kvalitet, dårlig musikk, aimbot i en "montage"? Mw2? Linjen under viser hva jeg føler om denne videon og dets eier, denne er skrevet med mitt hodet rullende over tastaturet. dsxecftgvyhbjnkmjn,liuhnygbtfrdcesxwaz<xdfvgbh njmk Edit: Går forresten ikke ann å få til videoer med ordentlig god kvalitet i Cod spill post Cod4 ettersom de ikke har denne konsoll kommandoen (som jeg har glemt ofc). Endret 29. mai 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 hahahah dårlig kvalitet? Du er dårlig kvalitet. SJekk min andre mede "Daff X HALLING". Recordet med HDPVR og uten noen hacks Dette var EGENTLIG for å teste fraps og etterhvert som jeg har fått ut flere ordentlige videoer, skal jeg delete denne hacke-videoen;) 1 Lenke til kommentar
Kvande Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har akkurat laget en liten montage selv. Sjekk den ut; http://www.youtube.com/watch?v=mqA1-wDNz44 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tror aldri jeg har sett en mer 'obvious' aimbot.. Usj, kunne sporet av denne tråden med en lang post om mine følelser angående aimbots, men lar heller vær.. Kos deg med dine 'montages'. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Nicefin montage den der da;) spiller du med alteriwnet? Cfg .. SelvFølgelig er det obvious når det for faen står i topicens tittel! hahaha!. Pell deg vekk din configure.cfg-fil Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 hahahah dårlig kvalitet? Du er dårlig kvalitet. hahaha!. Pell deg vekk din configure.cfg-fil hahahah!... 2 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 hahahah! ;D Lættis Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Lagde et lite klipp selv. Uten cheats, trenger kritikk http://www.youtube.com/watch?v=XvX_1C71mnU Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Halla, Ferd!s ! Takk for kommentaren og konstruktiv kritikk. Ja, grei den egentlig sangen heter Netsky - Iron Heart som jeg glemte å oppgi i beskrivelsen på filmen. og takk for din forståelse. Hehe. hadde faktisk ikke ventet noe positivt. men var egentlig mer for redigerings skyld. Brukte FRAPS til å recorde med så var ok kvalitet. Takk klippene med OMG i hjørnet er de vi syns var "syke" en jeg og en kompis lagde på xbox: Med hd pvr - Dårlig "musikk" valg - Meningløs video - Hvem gidder å se på en som snurrer rundt samtidig som han bruker jukser Terningkast: -6 Hvor gammel er du, 13 år eller? Endret 6. juli 2011 av -Léon- 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå