Gå til innhold

Huawei på skumparty

Anbefalte innlegg

Huaweien min likte tydeligvis ikke skumpartyet her om dagen, og touch-funksjonen er litt på bærtur, spesielt når jeg skal skrive melding. Er det noe reperasjonsverkstedet finner ut av om jeg sender den inn, at det ikke går på garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huaweien min likte tydeligvis ikke skumpartyet her om dagen, og touch-funksjonen er litt på bærtur, spesielt når jeg skal skrive melding. Er det noe reperasjonsverkstedet finner ut av om jeg sender den inn, at det ikke går på garantien?

Hvor gammel er tlfen? hvis den er under 3år og kjøpt privat har du nok garanti :)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er tlfen? hvis den er under 3år og kjøpt privat har du nok garanti :)

Den er bare 3 mnd gammel ca.. Men, ser de at den er fuktskadet, at jeg får regningen?

Lenke til kommentar

Den er bare 3 mnd gammel ca.. Men, ser de at den er fuktskadet, at jeg får regningen?

Hør med forhandleren om hva de spesifikt har som policy, noen regner det som garanti andre ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Legg den til tørk, og se hvordan det går. Neste gang du drar på skumparty, så trer du på et kondom. Nei, jeg mener ikke deg, jeg mener telefonen din. :p

Lenke til kommentar

Hør med forhandleren om hva de spesifikt har som policy, noen regner det som garanti andre ikke.

Ok :) Noen her som tilfeldigvis kjenner policyen til djuice?

Legg den til tørk, og se hvordan det går. Neste gang du drar på skumparty, så trer du på et kondom. Nei, jeg mener ikke deg, jeg mener telefonen din. :p

Hadde den faktisk i en pose :p En som droppa posen, hadde like fin mobil etterpå. Urettferdig :p

Lenke til kommentar

Sjansen for at verkstedet oppdager væskeskade er stor. Garanti dekker ikke dette. Har du derimot fortalt selger i salgsøyeblikket at du hadde tenkt å bruke telefonen på skumparty så har du fortsatt reklamasjonsretten din. Noe jeg har vanskelig for å tru at du har gjort.

Moralpoliti: Hvis du ikke sier til selger hva du har utsatt telefonen din i håp på at du kan få det dekket av garanti/reklamasjon, så vil jeg si at det er forsøk på svindel.

Lenke til kommentar

De fleste mobiltelefoner har fuktindikatorer som endrer farge om telefonen er utsatt for en så stor mengde fukt at det ikke dekkes av garanti. Jeg tipper indikatoren i din telefon har blitt utløst, om feilen har en direkte sammenheng med skumpartyet.

Om du sender den inn, og verkstedet finner ut at feilen skyldes en fuktskade, så må du betale for reparasjonen. Eller for forundersøkelsen om du ønsker telefonen ureparert tilbake.

Jeg ser at Mr. Duklain snakker om forhandlere og policyer, men fuktskade er aldri en garanti/reklamasjonssak med mindre telefonen er laget for å tåle fukt.

Lenke til kommentar

Huaweien min likte tydeligvis ikke skumpartyet her om dagen, ... Er det noe reperasjonsverkstedet finner ut av om jeg sen der den inn, at det ikke går på garantien?

Skader ved skumparty dekkes ikke av garanti eller reklamasjonsrett Ja verkstedet vil oppdaget det. Forsøk på å få det på garanti/reklamasjon vil være svindel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...