Star Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei! Jeg har en AMD Pal. 1600+. Tidligere hadde jeg en EKL 1900+ papst 29db ribbe m/vifte på.. Nå har jeg nettopp anskaffa meg en THE PHANTOM fra Aero Cool.. som skal klare i følge 3dfxcool, 2600+ og oppover.. Min ligger på 42-50c er dette normalt? Jeg tror det ligger litt rester på cpu kjernen fra den gamle vifta, etter en enormt rask stopp for en stund siden.. Bør jeg prøve og renske den, eller bare kvitte meg med cpu og kjøler, fungerer jo greit med den gamle vifta.. Hva synes dere? Lenke til kommentar
baquero Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei! Jeg har en AMD Pal. 1600+.Tidligere hadde jeg en EKL 1900+ papst 29db ribbe m/vifte på.. Nå har jeg nettopp anskaffa meg en THE PHANTOM fra Aero Cool.. som skal klare i følge 3dfxcool, 2600+ og oppover.. Min ligger på 42-50c er dette normalt? Jeg tror det ligger litt rester på cpu kjernen fra den gamle vifta, etter en enormt rask stopp for en stund siden.. Bør jeg prøve og renske den, eller bare kvitte meg med cpu og kjøler, fungerer jo greit med den gamle vifta.. Hva synes dere? Det er ikke spesielt høyt, så hvis ikke det bryr deg eller vifta bråker mye trenger du ikke å tenke på det. Ellers vil jeg anbefale å rense med etanol/isopropanol for å få bort rester av kjølepasta og erstatte med et tynt lag ny pasta. Dette er ganske kritisk for varmeoverføringen...men som sagt, temperaturen din er ikke _for_ høy. Baq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå