Sheldon C Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg sitter på en kasse med gamle spill, fra ca 1990. Store esker komplette med manualer og disketter. F.eks Monkey Island 1 og 2, Falcon 3.0, Kings Quest 1 osv Er i tvil om jeg skal ta vare på de..kan jeg idag (eller om noen år) gjøre litt penger på disse spillene som samleobjekter? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du kan jo søke etter tilsvarende på f.eks Ebay og få en pekepinn på evt etterspørsel og verdi... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Rette spillet i bra stand kan være verdt masse penger for en som samler....jo lenger du sitter på dem jo mer øker dem jo i verdi Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Du må ihvertfall ikke finne på å kaste de, garantert mange her og andre steder som kunne tenke seg å gi dem et nytt hjem (og gjerne også for en pris). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Litt avhengig av kvaliteten på varen og hvilket spill det er snakk om er jeg veldig interessert i å kjøpe noe! Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sitter du på noe av dette enda ? Så er jeg samler av gamle spill og spillmaskiner. Hvis du har noe enda, Hva har du , og selger du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå