Marjhia Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Fant et minnekort med bilder jeg har glemt å legge over fra ferien ifjor.. Regnet med det var bare tullebilder, kom ikke på at jeg tok noe bra. MEN! Jeg kom over dette, og synes egentlig det er et bra bilde. Var heftig tordenvær en dag vi var der, og skyene beveget seg voldsomt. Problemet er støyen i bildet. Det er tatt med et crappy coolpix-kamera, og det synes.. Hva synes dere, klarer det seg til tross for støyen? Går det an å redusere støyen på noen måte (har ikke noen særlig erfaring med dette selv)? Har endret levels, curves, brightness & contrast og vibrance i PS. Prøvde med på et BLur-filter, men da ble det for utydelig.. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei, eg har fjernet litt støy i bildet ditt det er ltt begrenset hva man kan gjøre med en jpg fil men det ble litt bedre ellers synest eg bildet var litt stilig og spessiellt! ( visst du vil kan jeg fikse originalfilen til deg men da må du sende den til meg ) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Marjhia! eg trur du har sendt meg en pm, men eg klarer ikke å åpne den.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Marjhia! eg trur du har sendt meg en pm, men eg klarer ikke å åpne den.. Meldinger er slått av nå som de kjører i såkalt ytelsesmodus. Når du slår den av igjen (en gang i natt), så er PM'er av. Se driftsmedlingen på toppen av siden. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det var et veldig festlig sky-bilde uavhengig av støy! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Kult bilde. Prøvde selv og fjerne litt støy, men ble kanskje litt uskarpt. Endret 4. juni 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå