zlattan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei, batteriet på laptopen min har blitt helt elendig og er derfor nødt til å kjøpe nytt. Syns det var i overkant dyrt å kjøpe et nytt batteri fra Dell, så lurte derfor om noen har erfaring med å kjøpe dette fra ebay, eller en annen nettbutikk? Er dette trygt, og er det noe spesielt man burde se etter? Hvis noen har god erfaring med å kjøpe fra en nettside er det bare å anbefale! Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 eBay er safe dersom du kjøper fra en "powerseller" bruker med 1000+ salg og 99.9% positive feedback. Har hundrevis med kjøp og noen salg på eBay, har bare hatt irritasjonsmomenter så langt... Et par ganger har jeg ikke fått det jeg har betalt for, disse gangene har jeg fått pengene mine tilbake via eBay Buyer's Protection som gjelder for alle som handler på eBay. En gang kjøpte jeg en diger bamse til noen lapper som gave. Pakken kom ikke fram i tide, og selger sendte enda en bjørn. Fikk 2 bjørner omtrendt rett etter hverandre en stund senere, viste seg at posten hadde "glemt" de. Kommer aldri til å slutte å handle fra eBay. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå