vicwill Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hei jeg har problem med batteriet på denne mobilen.Det blir varmt under lading og tappes fort.Hva kan være gale?noen andre som sliter med dette.Har hatt den bare i 2 uker. Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen av 2x telefonene har en feil i softwaren/firmware, men Lg har lovet at en oppdatering vil bli tilgjengelig for alle innen slutten av mai. Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Noen av 2x telefonene har en feil i softwaren/firmware, men Lg har lovet at en oppdatering vil bli tilgjengelig for alle innen slutten av mai. Ja du tror ikke batteriet er ødelagt?batteriet ladder seg ut på et par timer...utan at jeg bruker den en gang. Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) det samme skjedde med meg en gang. Pluss Lg har sagt at dette er en av endel feil som skal fikses. Endret 22. mai 2011 av android 2.ios Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Ok men batteriet hva bra det inntil et par dager siden da problemet begynte. Lenke til kommentar
android 2.ios Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Smør deg inn med tolmodighet og reastart telefonen når du merker at noe er galt. Mere kan jeg ikke si. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvis batteriet var bra før: avinstaller de siste appsene en etter en. Det kan være et program som bruker mye batteri Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Møkka batteri........må jo ladde hele tida.Kan det være noe annet med mobilen som er ødelagt eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå