insolvent Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvorfor har det seg slik at jeg må oppdatere siden for å se nettavisen.no slik den skal vises med Opera?? Etter første gangs lasting vises siden på en merkelig, naken måte. Dette gjelder på samtlige maskiner jeg har forsøkt og med ulike versjoner av OS og Opera. Noen andre som opplever det samme, evt. har en løsning?? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dette er kanskje ikke til stor hjelp, men hos meg vises siden slik den skal etter første lasting. Ganske rart egentlig. Blokkerer du cookies o.l.?. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Nei, blokkerer ingenting. Det har vært sånn et års tid. Siden blir seende slik ut før jeg oppdaterer den: Ikke noe stort problem, men irriterende å ikke vite hva det skyldes! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Lastet ned Opera og prøvde her, men ingen feil på visning. Kan være routeren din som skaper trøbbel. Kan være en ide å slå av SPI i routerens brannmur og prøve en litt lavere MTU (f.eks 1400). Er det ingen forskjell, så sett de tilbake til normalt :-) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Snodig. Det er nok ikke routerinnstillingene, da problemet gjelder uansett hvor jeg har med laptopen. Kom til å tenke på at det kan være noe i innstillingene mine siden jeg bruker Opera Link. Da vil jo et problem synkroniseres til de andre maskinene jeg bruker også, kanskje? Takk for at du også testet det ut! Edit: Dersom jeg setter en hake for å bruke innholdsblokkering under "Innstillinger for nettsted", hjelper det ikke å reloade (tok bort den haken for en tid tilbake). Endret 23. mai 2011 av insolvent Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har fått lignende feil som det du får på stort sett alle nettsteder jeg besøker, men det skjer svært sjeldent. For min del virker det å ha en sammenheng med trøblete nettverk. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Viste seg at det var en blokkering som jeg hadde lagt inn på nettavisen.no før jeg hadde deaktivert blokkeringen..... Fungerer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå