Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice, men hva med å gå ut og hente seg litt frisk luft når man kjeder seg?

frisk luft er for pyser, eierløse katter og friluftsmennesker .. :D

Dette bildet likte jeg. Bildet gir en sånn poster-følelse. Fant faktisk ingenting å sette fingeren på..

Lenke til kommentar
Nice, men hva med å gå ut og hente seg litt frisk luft når man kjeder seg?

Dette bildet likte jeg. Bildet gir en sånn poster-følelse. Fant faktisk ingenting å sette fingeren på..

Edit: Jeg fant en ting å sette fingeren på likevel :D

Hva for slags topic er dette da? Skamme seg. :grumpy:

Lenke til kommentar

[ot]

Hehe, sant sant. Har faktisk ikke vært ute på over en uke (minus to turer i butikken over gaten + at dama dro meg med ut for å "gå tur" igår...)

[/ot]

Du har en fantastisk kreativitet d. Hva med å sette den til livs i et programmeringsspråk? Hvis du kjeder deg en kveld da, så har du plutselig mekka erstatteren til longhorn :D

Lenke til kommentar

[ot]

Hehe, sant sant. Har faktisk ikke vært ute på over en uke (minus to turer i butikken over gaten + at dama dro meg med ut for å "gå tur" igår...)

[/ot]

Du har en fantastisk kreativitet d. Hva med å sette den til livs i et programmeringsspråk? Hvis du kjeder deg en kveld da, så har du plutselig mekka erstatteren til longhorn :D

Jeg er designer. Ikke programmerer.

Lenke til kommentar

Hei Designerus!

Stilig bilde, laget du det fra scratch?

Dette kan du fint selge, du får garantert napp hos noen. Som f.eks. cd-cover eller festivalplakat ville dette designet egnet seg helt supert! Hva med å ta kontakt med Quart-sjef Toffen Gunnufsen? ClubQuart har promotert seg gjennom design som tematisk ligger nært det du har her..

Har du større utgaver av bildet ditt på nett?

Lenke til kommentar

2flodhest:

Det kommer bare av seg selv. :D Driver med design siden jeg var 16 år gammel.

2Kowalski:

Laget helt fra scratch ja. Har ikke tenkt på det, men kanskje... Får se... Jeg lager nå enda en versjon av web-siden min som skal være tilgjengelig på russisk og engelsk. Skal si i fra når jeg blir ferdig. 8)

Er det noen her som vil kjøpe noe lignende -- er det bare å si fra. Vi blir enige om prisen. :D

Lenke til kommentar
hmmm, syntes det lignet Flash i formene jeg. Men, jaja, morsomt å ta feil også. hehe

I allefall "good work".

Hva konkret?

Nå er ikke jeg noen super ekspert på hverken Flash, eller faktisk enda mindre på Illustrator. hehe, men syntes at linjene og den typiske "tegnestilen" lignet endel Flash design som jeg har vært borti før. Selve strek gjenvinningen kan man si. :)

Men konge stilig allikevel. Du har drevet siden du var 16 sa du, kan jeg spørre hvor gammel du er nå?

Lenke til kommentar
hmmm, syntes det lignet Flash i formene jeg. Men, jaja, morsomt å ta feil også. hehe

I allefall "good work".

Hva konkret?

Nå er ikke jeg noen super ekspert på hverken Flash, eller faktisk enda mindre på Illustrator. hehe, men syntes at linjene og den typiske "tegnestilen" lignet endel Flash design som jeg har vært borti før. Selve strek gjenvinningen kan man si. :)

Men konge stilig allikevel. Du har drevet siden du var 16 sa du, kan jeg spørre hvor gammel du er nå?

20.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...