Irminsûl Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Når jeg forsøker å se på min egen brukerprofile får jeg følgende beskjed: [#10245] Du har ikke tillatelse til å vise medlemsprofiler. Lenke til kommentar
kans Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har vel noe med "Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene." og gjøre kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Takk. Jeg så ikke den beskjeden. Uansett: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har vel noe med "Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene." og gjøre kan jeg tenke meg Kan bekrefte at det er tilfellet De ekstra ekstreme (det er faktisk treffende) ytelsesproblemene vi opplevde i kveld hadde faktisk en annen forklaring enn at forumprogramvaren og serveren hadde sin daglige brytekamp. Det problemet er er fikset så nå er vi tilbake til de vanlige ytelsesproblemene^^ Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg får denne beskjeden: [#10227] Du har ikke tillatelse til å bruke meldingssystemet. Hvorfor? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er fordi ytelsesmodusen er skrudd på, den skrur av slike funksoner slik at forumet kan yte bedre på andre punkter. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Rock against ass yeah!! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Dårlig. Alle "getnewpost" ble også tilbakestilt til meg, så jeg må sitte å gjette meg fram til der jeg leste i trådene sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå