Gå til innhold

Gå tilbake til gammel bestilling, eller beholde ny?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i utgangspunktet bestilt Fractal Design Define R3 på komplett.no, men fant ut at det ikke kom på lager før den 24. så jeg byttet til XL. På grunn av forsinkelser fra komplett så ba jeg dem bytte det ut mot XL, men nå er jo snart R3 tilbake på lager. Skal jeg bytte tilbake eller beholde XL? :ohmy::no::nei:

Endret av Treserget
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 - bytte emnetittelen din til noe som faktisk beskriver hva det er du trenger hjelp med (det bryter mot forumreglene som du tydeligvis ikke har lest)

2 - Legg ut linker til produktene du snakker om. Hvis du vil at folk skal svare så ville jeg ikke forventet at de skal gidde å søke seg frem til produktene selv.

3 - Forklar hvilke kriterier som er viktige for deg. Vi kan ikke hjelpe deg å velge mellom to forskjellige produkter ved mindre du forteller oss litt om hva du skal bruke det til og hvilke egenskaper du synes er viktige.

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg hadde i utgangspunktet bestilt Fractal Design Define R3 på komplett.no, men fant ut at det ikke kom på lager før den 24. så jeg byttet til XL. På grunn av forsinkelser fra komplett så ba jeg dem bytte det ut mot XL, men nå er jo snart R3 tilbake på lager. Skal jeg bytte tilbake eller beholde XL? :ohmy::no::nei:

1. Bestem deg for hvilket du vil ha.

2. Ring Komplett og spør om de kan bytte for deg. Hvis ikke kansellerer du ordren/returnerer kabinettet og bestiller en gang til.

3. Gjør som Stigma sier neste gang.

Lenke til kommentar

Da du trengte hjelp med å velge deler så mener jeg og huske at Fractal R3 passet dine behov mye bedre enn XL.

Prøv på det som Kaaz sier, ta kontakt og spør om å få bytte tilbake, ekstra ventetid er kjipt, men når du har fått PCn og skrudd den sammen så kommer det til å være glemt med en gang.

Lenke til kommentar

I uansett tilfelle er det ihvertfall ingen problem å kansellere en ordre som ikke enda er blitt sendt ut. Det er bare å bestemme seg og si i fra til komplett før varen er plukket fra lager så vil ikke det være noen issue.

Skal du dog ha hjelp til å velge må du beskrive hva det er du vektlegger av egenskaper, ellers blir det litt som å spørre hva som er best av et eple og en pære.

-Stigma

Lenke til kommentar

Fy **** nå sier komplett at jeg ikke kan bytte tilbake orderen siden den har kommet ''for langt i systemet deres''. Jeg har jo **** meg ventet i to uker i dag, de kan jo ikke ha noe som helst system i det hele tatt! Fy **** i *******s ***** jeg klarer vel å vente i to dager til når jeg har ventet i 14 dager fra før av for å få orderen som jeg vil? De har jo ikke sendt pakka en gang, får den sikkert ikke før om to ***** uker til for ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Endret av Treserget
Lenke til kommentar

Slapp av. Tell til hundre og bestill det kabinettet du egentlig vil ha, og returner det andre kabinettet når det kommer. Du taper bare frakten. Det er en lav pris for å tillate seg å vingle litt fram og tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler deltagerne her å ta noen dype pust med magen og roe seg litt ned. La meg sitere fra retningslinjene:

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone.
To innlegg som brøt med dette er slettet.

Reaksjoner på moderering kan gjøres på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...