LtdEdFred Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Hadde noen giddet å sendt meg en? [email protected] Done. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hadde noen giddet å sendt meg en? [email protected] Sendte av gårde en invite nå. (sjekk spamfilter, min invite havna der) Hmm.. Siden reagerte ikke på F5, så jeg så ikke at noen hadde svart før meg. Beklager det. Endret 18. september 2011 av Lynx Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Er det bare jeg som føler at mange av treningsmaskiner og -øvelser mangler? Har trent en del fra før av og jeg kommer ikke til å tilpasse treningsrutinene mine til hva Fitocracy kan tilby av øvelser og ikke.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hvis du føler øvelser mangler kan du gi feedback til Fitocracy-crewet, det setter de nok pris på, og øvelsene dukker fort opp. Dog er det nok ikke å stikke under en stol at de foretrekker frivektsøvelser fremfor maskiner når de legger til øvelser Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Er det bare jeg som føler at mange av treningsmaskiner og -øvelser mangler? Har trent en del fra før av og jeg kommer ikke til å tilpasse treningsrutinene mine til hva Fitocracy kan tilby av øvelser og ikke.. Hvis du føler øvelser mangler kan du gi feedback til Fitocracy-crewet, det setter de nok pris på, og øvelsene dukker fort opp. Dog er det nok ikke å stikke under en stol at de foretrekker frivektsøvelser fremfor maskiner når de legger til øvelser Det anbefales jo også å bruke frivekter til det meste av øvelsene (kommer faktisk på veldig lite i farta der en statisk bane gir deg bedre treningsutbytte enn en naturlig bevegelse (ROM)) så det er jo faktisk en god grunn til å fikle litt på programmet ;-) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 For en som sliter med motivasjon til å komme i gang med trening så virker jo dette litt spennende da Noen som har en invite til overs? [email protected] Lenke til kommentar
kjøtt Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Edit: Takk! Endret 30. september 2011 av kjøtt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) edit: takk:) Endret 30. september 2011 av Herr Brun Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 For en som sliter med motivasjon til å komme i gang med trening så virker jo dette litt spennende da Noen som har en invite til overs? [email protected] Done Kunne noen sendt en til [email protected]? Done Noen som kan sende en invite til herrbrun ætt gmail.com? Og done Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 For en som sliter med motivasjon til å komme i gang med trening så virker jo dette litt spennende da Noen som har en invite til overs? [email protected] Done Crap. Jeg ser jo nå at jeg skreiv feil adresse :\ [email protected] skal være den riktige. Har du mulighet til å invitere en gang til? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Da er du invitert igjen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Thank you kind sir! Får prøve å komme meg til treningsstudioet i morgen da! Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) - Endret 12. januar 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
TypN Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Kan noen sende en invite til [email protected]? Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 It r done. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Dette hørtes intressant ut, noen som kunne sendt meg en invite og. Pwety pweeese with sugar on the top ? EDIT: takk Endret 7. desember 2011 av Hoon Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 [email protected] Takker på forhånd Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Ja og ja. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Noen som har en innvitasjon? Hadde vært evig takknemlig. EDIT: Har funnet en Endret 22. desember 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Edit: Takker. Endret 27. desember 2011 av rudsto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå