Laurbb Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Kunne gjerne tenkt meg en invite, [email protected] Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Det er nede for vedlikehold atm. Mulig de setter opp en ny "patch", eller noe? Kan sende invite senere ikveld hvis det er oppe igjen da. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Kommet opp enda? tror enda ikke jeg har fått noen invite, men hadde vært gøy Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Whoopty-whoops. Er ikke så altfor aktiv her inne, hender jeg glemmer å sjekke inn på forumet noen dager av ganga. Sendt invite nå. (Det kom opp igjen 7. sept hos meg ihvertfall) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Interessant. Noen som gidder å sende en invite? [email protected] Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Interessant. Noen som gidder å sende en invite? [email protected] Done. 1 Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Høres gøy ut! Noen som har invite å dele? marius_pindsle[at]live.no Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Ja. Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Tulla. Den skal til .com istedenfor .no... Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Dårlig joke. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Interessant. Noen som gidder å sende en invite? [email protected] Done. Tusen takk! Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dårlig joke. Jeg har nå prestert å skrive feil mail to ganger på rad. [email protected] = Legit shit. Beklager bryderiet. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Setter pris på en invitasjon. [email protected] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Setter pris på en invitasjon. [email protected] Done Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Setter pris på en invitasjon. [email protected] Done Takker så meget. Nå skal det trenes! 1 Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Dårlig joke. Jeg har nå prestert å skrive feil mail to ganger på rad. [email protected] = Legit shit. Beklager bryderiet. Haha, jeezus, ok, da får du en 3. invite. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå har jeg venta på en invite direkte fra Fitocracy til ingen nytte i snart to måneder, og jeg er like nysgjerrig som en unge på julaften, så jeg prøver meg her. Er det noen som har en invite til overs? [email protected] Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå har jeg venta på en invite direkte fra Fitocracy til ingen nytte i snart to måneder, og jeg er like nysgjerrig som en unge på julaften, så jeg prøver meg her. Er det noen som har en invite til overs? [email protected] Invite sendt - du skulle kommet hit for lenge siden Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå har jeg venta på en invite direkte fra Fitocracy til ingen nytte i snart to måneder, og jeg er like nysgjerrig som en unge på julaften, så jeg prøver meg her. Er det noen som har en invite til overs? [email protected] Invite sendt - du skulle kommet hit for lenge siden Takker så mye! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Hadde noen giddet å sendt meg en? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå