Kevlar Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Har de fjernet Weighted Pull-Ups eller har de endret navn på det? Finner den ikke igjen. Velg vanlige pullups Advanced options under reps -> Extra/Assist Wt Endret 1. august 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. august 2011 Rapporter Del Skrevet 1. august 2011 Trenger du MER vekt på pull-ups er du for sterk ass Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. august 2011 Rapporter Del Skrevet 2. august 2011 Noen som har en kode til overs? Høres spennende ut! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Send mail på PM... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Jeg kunne gjerne tenkt meg en invite. Noen? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Send e-post på PM Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Noen som har invite? Hørtes bra ut Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Kan du ikke lese innlegget rett over ditt og 2 over der igjen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Jeg er faktisk tom for invites nå... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har fortsatt masse invites. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kunne tenkt meg å prøve det ut ettersom jeg begynner å trene igjen nå. Emailen min er [email protected] Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Sendte deg en invite. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg irriterer meg faktisk litt over et par ting med Fitocracy. 1. Merkelig poengsystem som jeg ikke ser noen hensikt i. Hvis folk begynner å trene for å "grinde fitocracy" raskere, kommer de ikke til å bli i knallform, de kommer til å bli skadet. "Leaderboards" og konkurransepreg om å få flest poeng raskest forverrer bare dette. 2. Quests som bare tar hensyn til sett på 10 reps: Jeg løfter 100kg 8 ganger, men får ikke fullført questet som er "65 kg klubben" fordi det bare vil ha 10 reps sett. I verste fall kan svake sjeler bli fristet til å forandre programmet sitt for å bedre passe Fitocracys standarder. Det jeg syns fitocracy gjør BRA er et veldig bra og intuitivt system for logging av økter, som også har et overraskende stort register av øvelser. Vi har et lignende system der jeg jobber, der tar man betalt for et system som ikke har halvparten av øvelsene Fitocracy har registrert, og det blir endel halvveisløsninger, typ registrere Barbell squat og skrive "dette var egentlig frontbøy" og lignende. Syns det absolutt har potensiale, men jeg håper nesten de fjerner alt som har med poeng og quests å gjøre. Achievements kan bli Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Sendte deg en invite. Takk. Virker gøy så langt. PM meg for invite. Lenke til kommentar
Mr. Melk Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hørtes interessant ut.. Kunne noen sende meg en invite? [email protected] Lenke til kommentar
Mr. Melk Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Sendt. Takker. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Dette så jo interessant nok ut.. Noen som har igjen noen invites eller? kan sendes til [email protected] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Dette så jo interessant nok ut.. Noen som har igjen noen invites eller? kan sendes til [email protected] Invite sendt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Invite sendt Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå