[space] Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hei Når jeg søker etter f.eks. "live for speed" på gamer forumet blir orda jeg har søkt på fremhevet i innleggene jeg velger å se om emnet. Problemet er at det blir fremhevet i hvit farge, som også er bakgrunnsfargen. Dermed blir orda "borte". Dette gjelder kun når jeg ikke er innlogget. Dere kunne kanskje ordna dette? [space] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, det er irriterende. Dette kan vel fikses relativt enkelt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Her blir de fremhevet i bold, svart..? Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Eg trur det er betre no - har endra fargen til knall rød. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Eg trur det er betre no - har endra fargen til knall rød. åssen passer det med overklokking.no da? hehe Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Overklokking.no har en anna rødfarge. gamer.no -forumet fikk #FF0000, Overklokking.no -rød er #861B00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå