BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei Har tenkt og gi fruen en reise til varmere strøk. Men har selv svært lite erfaring med reiser ettersom jeg er mer glad i båtlivet. Kunne dere mer erfarne gi meg tips til reisesteder som er bra får å slappe av å nyte livet uten masse fulle turister osv? Også, hvor mye penger må man regne med å bruke på mat etc? Vil helst slippe å gå ut med 20 lapper liksom takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Og hvor lenge vil du være borte? Og vil du ha by, kultur, strand etc etc Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Og hvor lenge vil du være borte? Og vil du ha by, kultur, strand etc etc Ser får meg 1-2 uker i en leilighet eller hotell nærme stranda med moderat byliv. Ikke sånn partysted. Bare slappe av å tæne på stranda etc. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva med en tur til Azorene? Eksotisk, grønt, rolig og dere klarer finne båter som stopper på vei over atlanteren om dere ønsker litt inspirasjon til båtlivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå