Gå til innhold

Indie games til norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette.

 

Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.).

Lenke til kommentar

Det er _litt_ merkelig at vi som ikke har noen av godbitene tilgjengelig må betale 300,- i året som i USA, der de har all slags morsomme ting å leke seg med ...

 

Microsoft = Amrikansk sellskap

De tester innland føre de sender det utendlands

 

Og nå må du tenke på valuttaforskjeller.

Lenke til kommentar

Har funnet en måte å få det til å funke på.

 

Bruker det hele tiden, så veit det funker, men det koster litt, du får en trial.

 

unblock-us.com

 

resten av info er der, ikke noe vits å gjengi alt

 

rundt 30kr mnd + Netflix (som jeg var ute etter) 45kr mnd, (etter 1 mnd trial)

 

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=92807

 

Du må ha US xbl konto og VISA kort

 

Hvis det er noe bare spør :p

Endret av mars001
Lenke til kommentar

De tester ikke bare indie-games innland i USA altså. Jeg lagde en svensk konto på hotmail.com, alt du trenger er ett svensk postnummer og dette får du jo lett tak i med et søk på google :) Du kan da legge inn MS points og alt, bare add alle venner og kjøp xbox live til samme konto og du kan spille alle vanlig spill pluss indie-games.

 

EDIT: Når det gjelder netflix har jeg ikke testa om det funker, er vel bare for de i USA.

Endret av iFLUX
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Greit nok at de tester funksjoner innenlands før det gir det ut i utlandet, men Indie games har eksistert ganske lenge, og det ser ikke ut til å være store problemer med selve funksjonen. Tror grunnen til at det ikke er gitt ut i Norge ligger i noe annet. Sikkert noe copyright-greier.

 

 

 

 

Irriterer meg, har bittelitt MS points på konto som jeg gjerne vil bruke, men det er for lite til add-ons og spill, så jeg får ikke brukt det.

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt.

 

Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.-

Lenke til kommentar

Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt.

 

Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.-

Minecraft kommer jo til xbox (mest sanynligvis den 11.11.11)

Lenke til kommentar

Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette.

 

Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.).

 

Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT?

Lenke til kommentar

Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt.

 

Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.-

Minecraft kommer jo til xbox (mest sanynligvis den 11.11.11)

 

Har hørt rykter om det ja, og ser veldig frem til dette! Er det noen mulighet for at vi er så uheldige at Minecraft kommer i Indie-games?

Lenke til kommentar

Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette.

 

Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.).

 

Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT?

 

Så lenge du bruker din amerikanske GT for å laste ned innholdet (fra f.eks. Indie butikken) kommer også innholdet opp i listen over "mine spill" når du er innlogget med din norske GT og du kan fint spille innholdet derfra :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette.

 

Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.).

 

Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT?

 

Så lenge du bruker din amerikanske GT for å laste ned innholdet (fra f.eks. Indie butikken) kommer også innholdet opp i listen over "mine spill" når du er innlogget med din norske GT og du kan fint spille innholdet derfra :)

 

ja men etter det er problemet og skaffe microsoft points ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...