lasse_hansen87 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei sann. Noen som vet når og evt om det kommer i hele tatt til oss i norge, indie games... Tittet på FortressCraft, og dette ligger på indie games etter hva jeg har forstått, så det er vel ingen måte jeg kan få dette på min xbox i norge, eneste måten er vel å opprette en uk konto, finnes det andre måter??? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 du MÅ kjøre uk firmvare på xboxen, så.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 ok, da får jeg takke microsoft for at vi i norge har fått Indie games =) "Ironi" Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette. Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.). Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ingenting av de tingene som er digg funker med en sånn konto, Netflix, last.fm og alle sånne tjenester er lukket til region, mange nedlastinger er også lukket på samme måte, går å bruke VPN til nød til en nedlasting Hadde betalt mye for Netflix :/ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er _litt_ merkelig at vi som ikke har noen av godbitene tilgjengelig må betale 300,- i året som i USA, der de har all slags morsomme ting å leke seg med ... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er _litt_ merkelig at vi som ikke har noen av godbitene tilgjengelig må betale 300,- i året som i USA, der de har all slags morsomme ting å leke seg med ... Microsoft = Amrikansk sellskap De tester innland føre de sender det utendlands Og nå må du tenke på valuttaforskjeller. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hadde betalt mye for Netflix :/ Ditto.. Netflix og ESPN Live HD er to av tingene jeg er mest sjalu på amerikanske 360-brukere. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Har funnet en måte å få det til å funke på. Bruker det hele tiden, så veit det funker, men det koster litt, du får en trial. unblock-us.com resten av info er der, ikke noe vits å gjengi alt rundt 30kr mnd + Netflix (som jeg var ute etter) 45kr mnd, (etter 1 mnd trial) http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=92807 Du må ha US xbl konto og VISA kort Hvis det er noe bare spør Endret 27. mai 2011 av mars001 Lenke til kommentar
iFLUX Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) De tester ikke bare indie-games innland i USA altså. Jeg lagde en svensk konto på hotmail.com, alt du trenger er ett svensk postnummer og dette får du jo lett tak i med et søk på google Du kan da legge inn MS points og alt, bare add alle venner og kjøp xbox live til samme konto og du kan spille alle vanlig spill pluss indie-games. EDIT: Når det gjelder netflix har jeg ikke testa om det funker, er vel bare for de i USA. Endret 28. mai 2011 av iFLUX Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Greit nok at de tester funksjoner innenlands før det gir det ut i utlandet, men Indie games har eksistert ganske lenge, og det ser ikke ut til å være store problemer med selve funksjonen. Tror grunnen til at det ikke er gitt ut i Norge ligger i noe annet. Sikkert noe copyright-greier. Irriterer meg, har bittelitt MS points på konto som jeg gjerne vil bruke, men det er for lite til add-ons og spill, så jeg får ikke brukt det. Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt. Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.- Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt. Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.- Minecraft kommer jo til xbox (mest sanynligvis den 11.11.11) Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette. Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.). Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT? Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hadde planer om en Ps3, helt til jeg fant ut om FortressCraft. Kjøpte så en Xbox, og finner ut at indie-games ikke er tilgjengelig i Norge... Kjipt. Håper det kommer, føler at jeg ikke for utnyttet xboxen helt når jeg ikke får brukt den til det jeg kjøpte den for. Rett og slett dårlig research av meg -.- Minecraft kommer jo til xbox (mest sanynligvis den 11.11.11) Har hørt rykter om det ja, og ser veldig frem til dette! Er det noen mulighet for at vi er så uheldige at Minecraft kommer i Indie-games? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette. Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.). Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT? Så lenge du bruker din amerikanske GT for å laste ned innholdet (fra f.eks. Indie butikken) kommer også innholdet opp i listen over "mine spill" når du er innlogget med din norske GT og du kan fint spille innholdet derfra Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Så bra! Takk for svar. Som oftest er det en workaround på sånne ting Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Indie games er ikke i Norge fordi spillene der er unrated og det tillates ikke her. Lenke til kommentar
Julimo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg opprettet en US konto på xbox.com med en annen mailadresse. Deretter er det bare å gå inn på xboxen din og velge recover gamertag og hente inn den kontoen på din xbox. Trenger ikke UK firmware for dette. Da har du full tilgang til Indie Games sjappa + alt annet av features som amerikanerne får før oss (filmstreaming o.l.). Men da er det ikke mulig å få tilgang til eventuelt amerikansk nedlastet innhold med mitt norske GT? Så lenge du bruker din amerikanske GT for å laste ned innholdet (fra f.eks. Indie butikken) kommer også innholdet opp i listen over "mine spill" når du er innlogget med din norske GT og du kan fint spille innholdet derfra ja men etter det er problemet og skaffe microsoft points ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå