Gå til innhold

hmm... annet om data? datapult?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Binders har noen bra løsninger. Betalte 1697,- for 150x75cm skrive bord + hjørnepult i omtrent samme størrelse i kirsebær.

 

Kan skrive under på det. Jeg har et IKEA skrivebord, men sikkler litt på en hjørneløsning fra Binders. Prisen er ikke avskrekkende heller, og så er det veldig mange komponenter i samme designserie slik at det ser helhetlig ut. Må ha en sånn når lønninga kommer (hvis det blir prioritert da...)

 

DrErling

Lenke til kommentar

Jeg har kontormøbler fra Kinnarps som jeg er meget fornøyd med. Hadde med mål for rommet her jeg sitter til butikken de har her i Bergen, så lagde de noen forslag (tegninger). Når du har bestemt deg tar det et par uker før en dude kommer hjem til deg med sakene og monterer. :)

Lenke til kommentar
PCBord er for pingler, ja. Har skjermen stående ved sengen på en rullende (liten) kommode, tastaturet på fanget, musa i senga, maskinen ved veggen og jeg selv ligger oppreist i sengen med hjelp av puter. Ah behagelig :woot:

 

Fattern driver madrassbutikk, så jeg har el. seng jeg:D DET er digg det... dataen har jeg ståendes på møbelplater som jeg har lagt på tvers av rommet. rommet er bare 2.5 meter bredt. Har satt en skuffeløsning på midten. fin løsning som gjør at jeg har plass til 2 dataer ved siden av hverandre med en stor forsterker i midten...

Lenke til kommentar
Binders tenker også på de som fester prosessoren sin på kontormøblene fremfor på hovedkortet: http://www.binders.no/prod/p_136264.htm  :D

 

se nederst da mann! De fraskriver seg ethvert ansvar.... :)

 

Vi tar forbehold om feil i tekst/bilder, prisendringer, utsolgte varer og noe varierende sortiment fra butikk til butikk. Frakt- og ekspedisjonsgebyr er ikke inkludert i prisene.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Jeg har et bord som ikke er som det ikke er så alt for stor plass på. Jeg har flyttet skjermen slik at den står et stykke utenfor. Slik som cecolon foreslår. Synes dette er helt greit, selvom et større bord med muligheter for å slenge fra meg rotet mitt på hadde vært fint :).

Lenke til kommentar
off topic: har forresten dual screen, det er digg. vil anbefale det til alle som har en skjerm til overs. kjører man utvidet skrivebord, kan ha mIRC eller msn i den ene skjermen mens du spiller, og da kan du se om andre skriver noe,

 

Bruker to eller tre pc'er til det formålet jeg :D

Lenke til kommentar

Har samme bord som strupestad, men fjernet hjørneløsning da jeg fikk 5.1 system til PCen. Serien heter Effektiv .. hent en Work@Ikea katalog, ganske lett å planlegge med den.

 

Personlig vurderer jeg å bruke "stativet" till effektiv bordet mitt (160x80), men bestille en kjøkkenplate fra Ikea på nærmere 230x90. Får masse fete kjøkkenplater på Ikea, men de koster litt ..

 

En dag står min 21" CRT i midten av 2 19" LCD .. det blir så herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...