Gå til innhold

hmm... annet om data? datapult?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en ny datapult/leksepult, den skal være stor og fin :yes:

gjerne kom med linker til pulter/bilder/navn osv til en bra pult.

 

Problemet med den jeg har nå er at jeg får akkurat plass til tastaturet forran skjermen, og derfor sitter jeg altfor nært skjermen, se nedenfor:

 

IMGP0001.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, den var fin! men hvordan blir det med skjermen min i hjørne? hmmm

som du ser på bildet mitt er det skråtak.

Du kan jo vri pulten 90' med sola i forhold til hvordan den står på ditt (og Strupstads) rom. Bare du får plass under taket selv da.

 

Få tak på målene på den pulten, så er det bare å måle opp.

 

Så bra ut den pulten der forresten. Interessert i målene selv også. :)

Lenke til kommentar
Går greit med skjermen i hjørnet. Skjermen din er jo ikke så stor helt inne i kroken. Er jo bare forran på skjermen at størrelsen begynner å ta seg opp litt, og taket ditt tar fint unna for skjermen.

made sence?:)

Det kan bli et problem med varme rundt skjermen. Den bør ha luft rundt seg, og ikke bare på sidene. Det er oppe den er varmest.

 

Både med tanke på skjermens levetid og brannsikkerhet.

Lenke til kommentar
Denne fine IKEA pulten .....

Er det vanskelig å stille høyden på den?

 

(håpet er selvfølgelig et vrihåntak som hever og senker)

 

Du kan få flere typer bein. Den beste er elektriske hvor du har to knapper (opp/ned) og en tenningsnøkkel på pulten. Jeg har "A-bein" må skru på dem for å stille høyden.

Lenke til kommentar

Pc bord er for pingler!

Det beste er en plate som er 80/90 cm bred, og så lang du kan få den. Finn ettellerannet du kan bruke som bein og fest det sammen.

Om du så skal kjøpe alt hos en trevarehandler så blir det billigere enn et ferdig pc-bord.

 

Det viktigste med et pc-bord er at det er bredt nok. 60 holder ikke (selv om det så rimelig greit ut med det hjørnet). Liker egentlig ikke å sitte i hjørne. Vil helst ha 60 cm mellom meg og skjermen. Mye bedre med et bord på 3 lengdemeter, så kan du bare skyve deg fram og tilbake etter som hva du holder på med hvor...

Lenke til kommentar
Pc bord er for pingler!

Det beste er en plate som er 80/90 cm bred, og så lang du kan få den. Finn ettellerannet du kan bruke som bein og fest det sammen.

Om du så skal kjøpe alt hos en trevarehandler så blir det billigere enn et ferdig pc-bord.

 

Det viktigste med et pc-bord er at det er bredt nok. 60 holder ikke (selv om det så rimelig greit ut med det hjørnet). Liker egentlig ikke å sitte i hjørne. Vil helst ha 60 cm mellom meg og skjermen. Mye bedre med et bord på 3 lengdemeter, så kan du bare skyve deg fram og tilbake etter som hva du holder på med hvor...

 

kan du ta et bilde av det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...