MaElan Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hallais. Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt vannpipekull- og tobakk i bergen sentrum? elr. rett utenfor sentrum. takker for svar. PS: helst eple- elller jorbærtobakk. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Antar du kan bruke all slags trekull (i biter). Og da kan du kjøpe vanlig grill kull. Da jeg seilte i utenriksfart (som sjømann), på stykkgodsbåter, var jeg også i Mittøsten. Der hente det at sjauerene tente opp et lite bål på ståldekket, for lage seg te. De benyttet vanlige bord, til bålet og benyttet glør fra bålet, i sine vannpiper. Noen av oss sjøfolk, kjøpte også vannpiper og jeg forsøkte med Gullsnitt (tror den er utgått). Men benyttet ikke kull. Fyrte opp tobakken, som i en pipe og det fungerte også. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 vet du kan få kjøpt vannpipe på Scorpius (bare google det så får du opp kart) vet ikke om du får kjøpt tobakk og sånn der da... men det kan du vel bestille fra nettet... (ebay?) Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det finnes vel fremdeles noen "rene" tobakksbutikker, eller kombinert tobakk/tipping. Forsøk der! De har brukt å ha alle typer, som importeres til Norge. Lenke til kommentar
Foster94 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 såg den øverste kommentaren (Geco5) du kan ikkje bruke (bør for guds skyld ) ikkje bruke grillkull og trekull vannpipe kulleg spesielt laget for å røyke mens andre slepper ut stoffer som ikkje er bra for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå