Masimo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei Jeg vurderer å kjøpe en ny mobil ... da min kjære Sony Ericsson X10 som jeg har vært super fornøyet med og har hatt det i over 1 år nå og det fungerer likevel perfekt. Men i det jeg trenger å bytte operatør Tele2, så vurderer jeg å ta en ny mobil med. MEN å gjøre en lang historie kort ... Jeg har kikket meg rundt, og de er øverst på listen så langt er: Samsung Galaxy S II LG Optimus Nokia N8 (mest på grunn av gratis GPS som var noe i tvil om du får det til andre smartphones) HTC Incredible / Sensation (Er litt usikker på Sensation, som jeg har hørt veldig lite om) Jeg må ta et valg og må ha litt hjelp med det. Hvis der er forslag til andre mobiler så gjerne kom med de. Det viktige for meg er: GPS, bruker det mye i mitt arbeid. Wifi / Internett fungerer optimalt Lett og enkel meny Kamera Et godt pluss hadde vert om det har den type skerm som tåler litt ekstra når jeg ofter er på byggeplasser. Hva jeg ikke legge stor vekt er: Musikk Spill etc MVH Masimo ps På forhånd tak for alle svar Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Galaxy S II, Optimus 2x, Incredible S, Sensation er alle android telefoner som gir deg godt utvalget i spill og programmer, mens Nokia kan friste med som du nevner gratis GPS samt et godt kamera og sikkert den beste batterikapasiteten, uten om det er N8 en kjedelig telefon. Hadde det vært meg, hadde valget stått mellom Galaxy S II eller Sensation. Tipper jeg hadde endt opp med Sensation. Selv om S II er lett som er fjær, så syntes tungden av metal dekslene til HTC gir mere kvalitetsfølelse en Samsung sin plast, og så liker jeg designet på HTC Sense bedre enn Samsung's Touchwiz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå