eksteinberg Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei, Jeg oppdaterte min HTC Desire HD til siste tilgjengelige versjon Android (2.3.3). Før oppdateringen funket Gmail autosynk perfekt; fikk mine Gmail nesten øyeblikkelig når jeg var på nett. Nå fungerer det ikke lenger. Jeg har sjekket at mailene mine kommer som normalt på PC'en min, og jeg har gjort alt som blir foreslått på google's hjelpesider: Bekreftet at autosynk er aktivert på telefonen, slått autosynk av og på igjen, restartet tlf, sjekket for minne- og kontovarsler,og til slutt slettet gmails lagrings- og brukerdata. Men alt er fånyttes, ingen autosynk på Gmail, jeg må manuelt gå inn og oppdatere/synke for å få Gmail på mobilappen. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Eric Lenke til kommentar
eksteinberg Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Hei igjen, Fant akkurat ut av det selv rett etter jeg skrev dette innlegget: Alle etikettene i Gmail-appen hadde blitt nullstilt til "aldri" etter oppdateringen! (innstillinger > etiketter). Så jeg satte "4 dager" på alt, og nå synker den igjen :-) Eric Lenke til kommentar
eksteinberg Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Var nok litt for rask med å tro at problemet var løst :-( Autosynkingen fungerte bare midlertidig.. Jeg må fortsatt synke manuelt eller slå autosynking av og på igjen for å få det til å fungere.. Er det noen som opplever det samme, eller noen som har funnet ut hvordan man fikser dette? Eric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå