Bobby12 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Heisann. Jeg skal i musikktroppen fra høsten av og lurer på hvilke military tattoo musikktroppen skal delta på. Er det noen som vet det? Finnes det en oversikt på nett? Takker for svar! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er ikke bestemt ennå vil jeg tro. Du vil heller ikke få lov til å bli med på noen før i 2012 da du er for newbie i 2011. Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Heisann. Jeg skal i musikktroppen fra høsten av og lurer på hvilke military tattoo musikktroppen skal delta på. Er det noen som vet det? Finnes det en oversikt på nett? Takker for svar! Skal selv forhåpentligvis inn til drilltroppen! Fant kun den norske militær tattooen som er fra den 9.5.12 - 13.5.12 http://forsvaret.no/aktuelt/aktivitetskalender/Sider/aktivitetskalender.aspx ^ Her pleier dem å legge ut alle tattooer osv... Årets terminliste lå delvis på baksiden av siste utgave av "Gardisten". Endret 23. mai 2011 av forsvaret2011 Lenke til kommentar
pussgruppe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det blir vel edinburgh military tattoo kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det blir vel edinburgh military tattoo kan jeg tenke meg. liker meget godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå