toalettpapir Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hei jeg har en Macpro, som er da en stasjonær mac.. tenkte å oppgradere den med ekstra ram, men er usikker på åssen type ram det er.. er noen her som vet? og hva prisen blir på sånn ca? takk for hjelpen Endret 22. mai 2011 av toalettpapir Lenke til kommentar
Virke Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvilken årsmodell av macpro er det snakk om? Lenke til kommentar
toalettpapir Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 jeg er ikke sikker.. har hatt den i 2-3 år nå.. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4 eller 8 core Xeon? Hjelper også hvis du veit eksakt årsmodell. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 jeg er ikke sikker.. har hatt den i 2-3 år nå.. Trykk på epleikonet øverst til venstre. Trykk på About this Mac. Da vil du få opp systeminfo. Trykk på More Info, og du vil få detaljert info om maskinen din. Gå til OWC , og velg hvilken maskin du har. Bestill det du trenger av RAM, og du vil ha det hjemme med Fed Ex i løpet av noen få dager. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå