kin87 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har ett stykk "XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5" skjermkort, og vurderer å kjøpe et til. Noen som vet hvor mye ytelses økning jeg kan regne med? OG, nå har jeg en "Corsair VX 550W PSU" strømforsyning. Vil denne bli i knappeste laget til å drive 2 stk skjermkort? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) det er litt opp og ned, men i snitt tipper jeg 85-90% Om strømforsyningen holder kommer selvfølgelig også an på hva annet du har av HW. men i et någelunde normalt system burdet det gå fint. Endret 22. mai 2011 av SirAmp Lenke til kommentar
kin87 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Takk for svar. Er passe grønn på slike ting. Pc`en er rimlig standard. den har 3 stk harddisker, i5 prosessor og 8gb ram. Ingen lys og tull. Hvordan er det å montere? regner med det må gå en kabel mellom de to skjermkortene? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 det er veldig lett å montere, det må en kabel mellom kortene, den fulgte med hovedkortet ditt. Men det følger vanligvis også med skjermkortene, som skal passe de fleste hovedkort. Lenke til kommentar
kin87 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Høres bra ut! Kjøpte pc`en i fjor, men merker nå at jeg kunne trenge litt mer kraft og det virket som et billig og bra alternativ å kjøpe et til kort. Hva skjer hvis strømforsyningen ikke strekker til. hvordan vil det påvirke maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå