Alexvartatt Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hei, sitter og prøver meg på å bygge en gamingpc for første gang. Opprettet allerede en tråd om strømforsyninger, så om noen lurer på hva jeg lager duplikater for er det fordi oppsettet har undergått endel forandringer jeg vil spørre om. Til nå har jeg sett for meg: Hovedkort: ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 Prosessor: i5 2500 RAM: Corsair vengeance 1600mhz 8GB Harddisk:Samsung Spinpoint F3 1TB Skjermkort: HIS Radeon HD 6970 2GB GDDR5 Kabinett: In-Win dragon rider Fortsatt usikker til PSU. Et annent forum foreslo denne selvom jeg personlig ikke skjønner hva jeg skulle trenge 800 watt for. jeg har igjen litt på budsjettet med dette buildet, så en i7 2600k er til nød mulig om det virkelig er verdt det. EDIT: og til hvilken grad bør jeg vurdere SSD? Endret 22. mai 2011 av Alexvartatt Lenke til kommentar
phlake Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vurder ssd i aller høyeste grad. Heller en ssd enn å gå opp til i7-2600k. Du vil få mer igjen i opplevelse med en ssd-disk enn de skarve marginale ytelsesøkningene med i7. Pass på Vengeance-rammen også. De er meget store og kan krasje med en evt tredjeparts cpu-kjøler hvis du skal investere i det en gang. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=460922 Lenke til kommentar
Alexvartatt Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Takk sveibuen, skal se nærmere på den der. Antatt jeg bruker de delene jeg har listet opp, går jeg utifra pcen min regnes som high-end. Ca hvor lenge vil den fortsette å ligge der? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 TX V2 750W er den eneste som er verdt prisen på komplett.no Den er ikke modulær, men i det kabinettet du har valgt (som er vanvittig stort og stygt syns jeg) er det null stress. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Støtter arni90 i akkurat den Men viss du vil ha modulær, går du for den jeg linket til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå