Betty2 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg skal kjøpe meg ny tlf snart. tenkte i grunn å vente til den nye iphonen kommer ut, men er ikke sikker på om den kommer til å treffe mine intresser. så derfor håper jeg dere kan gi meg noe info om ulike tlf jeg har sett litt på. jeg vil vite det som er positivt og negativt. Vil vite litt om: *Hvordan er telefonen tekninsk *hvilke problemer har du hatt med tlf. *Bruker venlighet. *oppsett *Kamerakvalitet, zoom video osv. *er den lett og oversiktelig, eller rotete. *Apper *kan den kobles i lag med mac. (enten trådløs eller via kabel) *Holdbarhet *bildekvalitet (er den bra å se bilde og filmer på) *lett å conecte med andre tlf som har IOS eller Android eller symbian *lagringskapasitet på tlf og minnekort. *kan jeg kjøpe ting til tlf som headsett, handsfree og annet utstyr fra hvilken som helst butikk? Tlf jeg har intresert i er. Nokia N8 Samsung Galexy 9000S2 Iphone 4 Sony ericsson xperia neo eller arc Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg anbefaler deg å vurdere Optimus 2x eller Galaxy II på det sterkeste. Er storfornøyd med Optimusen min, og etter det jeg har sett av Galaxy burde du nok se på den! Begge telefonene svarer meget positivt på alle punktene du har satt opp.. Men ser kanskje et hinder om jeg tenker på budsjettet? Lenke til kommentar
Betty2 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Budsjett er ingen hinder for meg. Betaler det jeg må for å få en god tlf jeg kan ha lenge. Jeg kan spesifisere litt mer hva jeg ønsker. God holdbarhet på batteriet. Godt kamera (tar en del bilder på turer og i hverdagen) God skjerm kvalitet slik at jeg kan se filmer på mobilen. bra lydkvalitet (enten med orginale høre telefoner eller ved å kjøpe noen utenom) bør kunne kobles til eksterne høytalere. Lett å overføre filer, bilder osv. god lagrings kappasitet. mobilen må kunne sammarbeide med Macbook. Er greit om den kan "kobles i sammen" eller lett kan overføre filer med andre mobiler som har ulike operativ systemer. har mulighet for mage ulike apper. er en fordel om mann kan endre oppsett og lagre ting der mann ønsker og slik mann ønsker. vet disse kravene er ekstreme, og tror ikke det er en tlf som har alle.... men om det er noen som har en tlf som har de fleste, så ville jeg absolutt vurdert den mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå