TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei sp1 for win7 prof vil ikke innstalleres. Har fulght rådene som hjelpesiden kommer med. Har også lastet og innstallert hotfix for dette problemet. Ingenting virker. Andre med dette problemet som har funnet en løsning? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Her er det nok umulig å hjelpe. Hadde vi hatt et KB nummer og eventuelt en liste over programvare du har installert, kunne vi kanskje hjelpe, ellers er det snakk om tilfeldig gjettning av problemet. Hvis du har installert internet explorer 9 før SP1, kan det være en årsak. Ellers er nok alternativet å vurdere en reistallasjon, har du technet avtale er det bare å laste nytt images med ny SP1. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Her er det nok umulig å hjelpe. Hadde vi hatt et KB nummer og eventuelt en liste over programvare du har installert, kunne vi kanskje hjelpe, ellers er det snakk om tilfeldig gjettning av problemet. Hvis du har installert internet explorer 9 før SP1, kan det være en årsak. Ellers er nok alternativet å vurdere en reistallasjon, har du technet avtale er det bare å laste nytt images med ny SP1. Det er ikke umulig å kunne komme med noen innspill her, men ja det var lite info. Og løsningen din om Technet som du kommer med i så og si alle trådene dine, er ikke realistisk. Om folk har Technet avtale, vet de nok hvordan de laster ned .iso filene, og oppdaterer nok pcen ved behov. Ergo, de fleste som spør om hjelp her har IKKE Technet. Det går også helt fint å ha installert Internet Explorer 9 før du installerer SP1. Til trådstarter: Hvordan prøver du å installere SP1 da? Via Windows Update? Har du lastet ned SP1 filen fra Microsoft sine sider? Har du ekte Windows (kjøpt og betalt, eller medfølgende pcen), så det ikke er der det stopper? Hva kommer opp av feilmeldinger? Litt mer info hadde vært fint. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Dette er linken til feilmeldingen jeg får: http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows7/troubleshoot-problems-installing-service-pack Feilkoden er: 0x800f0826 Har fulgt instruksjonen på linken. Fortsatt ikke innstallert. Jeg har orginal win Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Dette er linken til feilmeldingen jeg får: http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows7/troubleshoot-problems-installing-service-pack Feilkoden er: 0x800f0826 Har fulgt instruksjonen på linken. Fortsatt ikke innstallert. Jeg har orginal win Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Dette er linken jeg fikk etter feilmeldingen: http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows7/troubleshoot-problems-installing-service-pack Har prøvd disse tipsene. Fungerer forsatt ikke Dette er feilmeldingen: 0x800f0826 Andre oppdateringer har jeg ikke problem med. beklager dobbelposting. Fikk feilmelding på hw siden i går. Regnet med at posten ikke ble lagret. Tydligvis ble den det:) Endret 24. mai 2011 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Normalt bør man slå av antivirus og brannmur og ikek drive med noe annet mens den laster ned og legger inn sp1 fra win update. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 har du skiftet språk på os'et? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 tenkte å prøve å starte pc-en i sikkerhets modus. Men jeg har 2 OS på samme hd. Så jeg er usikker hvordan jeg skal gjøre det da. Har ikke skiftet språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå