99halun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hei jeg lurte på hvem av disse pcene som er best ? http://www.spaceworld.no/product-result/k52jt-15-6-hd-led-intel-i5-480-4gb-640gb-ati6370-1gb-hdmi-glossy-dark-brown http://www.spaceworld.no/product-result/samsung-rc520-15-6-hd-led-geforce-gt520m-core-i5-2410m-4gb-ram-640gb-hdd-dvd-rw-bt-webcam-w7-h Endret 22. mai 2011 av 99halun Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Vel, A) Linkene din er ødelagt så det er ikke mulig å se hvilke maskine du linker til B) Det heter "Hvilken av disse to er best" så lenge du snakker om ting og ikke mennesker(hvis du skulle mene at pcer er mennesker så er du i feil kategori og burde heller prøve deg i "Samliv og relasjoner") Endret 22. mai 2011 av Lufen 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vell, B) Det heter "Hvilken av disse to er best" så lenge du snakker om ting og ikke mennsker(Hvis du skulle mene at pcer er mennesker så er du i feil kategori og burde heller prøve deg i Samliv og relasjoner) - "Vel" skrives med én "l". - "Mennesker" skrives méd "e" i midten av ordet. Ikke "mennsker", men "mennesker". - Ikke stor bokstav i en parantes som er midt inne i en setning. - Hermetegn rundt "Samliv og Relasjoner". Svar på spørsmålet hans, du. Skrivefeil tas på PM, ikke i tråden. TS: Linkene dine virker ikke. 1 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Vell, B) Det heter "Hvilken av disse to er best" så lenge du snakker om ting og ikke mennsker(Hvis du skulle mene at pcer er mennesker så er du i feil kategori og burde heller prøve deg i Samliv og relasjoner) - "Vel" skrives med én "l". - "Mennesker" skrives méd "e" i midten av ordet. Ikke "mennsker", men "mennesker". - Ikke stor bokstav i en parantes som er midt inne i en setning. - Hermetegn rundt "Samliv og Relasjoner". Svar på spørsmålet hans, du. Skrivefeil tas på PM, ikke i tråden. TS: Linkene dine virker ikke. Vel, mine feil forandret ikke menigen med spørsmålet Endret 22. mai 2011 av Lufen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Vel, mine feil forandret ikke menigen med spørsmålet Poenget var at du trenger ikke klage på hans ene feil når du har en drøss av feil selv. Dette er off topic. Tilbake til emnet. Ts, er du med oss? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Linkene til ts fungerer nå, og dere har enda ikke svart på ts sitt spørsmål. Så liten vits å spørre om ts fortsatt er med, når dere bare har bagatalisert noen usle skrivefeil. MEN til topic! Nå er de bærbare du linker til ts i 2 forskjellige prisklasser, men som jeg ser det har den samsungen nye sandy bridge prossesor fra intel, så ville nok foretrukket den. Men beste er hvis du kunne oppgitt maks budsjett, så kunne du ha fått noen anbefalinger fra forumet her? Hva skal den brukes til? gaming? video/bilde/musikk redigering? enkel tekstbehandling og film? Endret 22. mai 2011 av ManheiM Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Viktig hva du skal bruke dem til ja, men begge to virker en smule overprisede for meg... Lenke til kommentar
99halun Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Sorry skirve-feilene , Pcen skal brukes til litt spilling og litt film pris maks er 6000 Lenke til kommentar
99halun Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Pcen skal brukes til litt spilling og litt film pris maks er 6000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå