Frituno Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lurte på et par ting om 9700 NP. Fikk det nå, og skal innstalere det! Ut ifra kortet stikker det ut 2 ledninger, skal dem inn på hovedkortet et sted eller holder det bare med og putte kortet ned i agp sloten!! Og lønner deg seg og innstalere de driverne som fulgte med eller laste dem ned fra web'en et sted!! Lenke til kommentar
JuB Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Lednigene er strøm til skjermkortet, denne må kobles til en ledig strøm-kontakt. Drivere: Ville jeg lastet ned fra produsentens hjemmeside eller bruke omega drivere. Disse er tweaka for å yte bedre. Jeg bruker catalyst 3.4 på mitt 9700np kort.. Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg bruker catalyst 3.4 på mitt 9700np kort.. Hvor laster du ned disse da!?? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hvis du har sapphire radeon 9700 np kan du lanste ned fra www.sapphire-tech.com med eller uten binde strek husker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå