Gå til innhold

spill for 50 åring (dame)

Anbefalte innlegg

Ja som nevnt her ville jeg kanskje sagt LA Noire fra min side, kvinner er jo faktisk de som ser mest paa krim ala CSI og med vill gjetning saa er vel moren din blant dem ogsaa.

Heavy Rain ogsaa kanskje?

Men uansett, LA Noire tror jeg ville gjort susen hvis hun hadde satt seg ned et par timer med det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven det er jo bare helt rått. Jeg syntes det er så stilig med damer som lar seg rive med såpass at de faktisk oppdager gleden ved å spille.

Så at mitt forslag i form av Puzzlequest, og POP Cap games sine spill allerede var nevnt, men måtte bare poste allikevel.

Og til Vampyrica : Var du en helgen i ditt forrige liv? Det neste blir vel at du skal fortelle oss at hun er kliss lik Demi Moore også.

Lenke til kommentar

Dæven det er jo bare helt rått. Jeg syntes det er så stilig med damer som lar seg rive med såpass at de faktisk oppdager gleden ved å spille.

Så at mitt forslag i form av Puzzlequest, og POP Cap games sine spill allerede var nevnt, men måtte bare poste allikevel.

Og til Vampyrica : Var du en helgen i ditt forrige liv? Det neste blir vel at du skal fortelle oss at hun er kliss lik Demi Moore også.

hahaha

Nei er vel heldig saann sett ved aa kunne dele den interressen, men desverre ingen Demi Moore her. lol

Hmmm... Har jo faatt hennne til aa spille... Hmm... Plastisk kirurgi? hmmmm.... Hehe Neida

Men naa ser DC Universe litt labert ut om dagen med tanke paa befolkning paa serverne, saa maa nesten leite etter noe nytt aa spill selv her, venter paa Dungeon Siege 3 i det minste, satse paa at det blir et greit co-op spill for oss. Nei, faar haape SW:Tor kommer snart!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...