Gå til innhold

spill for 50 åring (dame)

Anbefalte innlegg

Hei!

min 50 år gammle mor har blitt helt hekta på et spill som heter bejeweled 3 men nå har hun gått igjenom dette og lurer på om det er andre spill som hun kan like platformene kan være mac iphone og ps3. (har også move) håper noen som vet

takker for alle svar olahe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bejeweled på Facebook? Da anbefales bondespillet, kafespillet og butikkspillet på Facebook hvor man bygger seg en gård med dyr, bygger seg en kafé og må hele tiden sørge for at det er nok mat og drikke til kundene, og butikkspillet hvor man må bestille varer og passe på at man aldri blir utsolgt.

Man konkurrerer mot andre venner og går opp i level når man når visse nivåer og består ulike oppdrag. Husker ikke hva spillene heter, men er ganske populære på Facebook.

Obs: Pass på, man KAN bli avhengig av disse, og det kan medføre at moren din henger etter ved klesvask, sengestrekk og annet husarbeid.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er det bejeweled på Facebook? Da anbefales bondespillet, kafespillet og butikkspillet på Facebook hvor man bygger seg en gård med dyr, bygger seg en kafé og må hele tiden sørge for at det er nok mat og drikke til kundene, og butikkspillet hvor man må bestille varer og passe på at man aldri blir utsolgt.

Man konkurrerer mot andre venner og går opp i level når man når visse nivåer og består ulike oppdrag. Husker ikke hva spillene heter, men er ganske populære på Facebook.

Obs: Pass på, man KAN bli avhengig av disse, og det kan medføre at moren din henger etter ved klesvask, sengestrekk og annet husarbeid.

Lykke til!

Personlig synes jeg slike spill er veldig kjedelig da det kun føles ut som en jobb.

Lenke til kommentar

Hei!

min 50 år gammle mor har blitt helt hekta på et spill som heter bejeweled 3 men nå har hun gått igjenom dette og lurer på om det er andre spill som hun kan like platformene kan være mac iphone og ps3. (har også move) håper noen som vet

takker for alle svar olahe :)

Her er noen spill som kan være aktuelle:

Echochrome II : Er til PS3 og fås kun via PSN, som er dessverre ned men er antageligvis oppe til uka. Her bruker du Move kontrolleren som en lykt og skal lage skygger for figuren din.

Flower: Er til PS3 og fås kun via PSN, som er dessverre nede men er antageligvis oppe til uka. Her styrer du bladene eller frø til andre blomster via vinden for å få andre blomster til å blomstre.

Start The Party: Er til PS3 , et spill som er enkelt for alle å få til. Veldig moro om en er en liten gjeng.

Tumble: Er til PS3 og fås kun via PSN? Her skal en stable klosser i høyden men Move kontrolleren. Kan være artig siden hun liker tenke spill.

Ellers er jo Heavy Rain og fks L.A. Noire spill dem aller fleste voksne vil bli imponert over. Ikke er dem vanskelige og kompliserte for helt nye å spille heller.

Heavy Rain:

L.A. Noire:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med Puzzle Quest? Det er en blanding av Bejewelled og svært simpelt rollespill. Jeg var hekta på PQ: Galactrix lenge. Ellers har vi jo Might & Magic: Clash of Heroes. Tror det er ute på PSN nå. Det ble litt for avansert for meg (flaut, vet det) :p men mange liker det.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hvordan står det til med hennes engelskkunnskap? Det finnes mange gode krimspill med gåter spilleren må løse i løpet av spillets gang, bl.a. Agatha Christie, CSI m.fl. Gabriel Knight 3 er også et godt valg, med spennende gåter med en overnaturlig tone, og et nytt spill i serien er visstnok på vei. Felles for disse spillene er at de hovedsaklig er pek-og-klikk spill og hovedsaklig for voksne spillere. De koster også lite, og kan være en flott gave hvis du kjøper noen og pakker de sammen med en sjokoladeplate eller litt godteri :)

Endret av Sugarbeats
Lenke til kommentar

Madamen min satte seg ned aa spilte for foerste gang i Januar & gikk rett paa Dc Universe paa playstation 3. Sliter litt dog naa og da med knapper og huske rett hva som skal gjoeres men hun storkoser seg. Saa vi gikk over til en PvP server for ikke saa lenge siden og det synes hun er helt knall! hehe

Ellers synes hun Little big planet 2 er goey aa spille sammen med andre, venninner eller meg selv om det ikke blir altfor mye av det etter hun begynte med dcuo.

Ellers har hun fullfoert Dantes inferno & Bayonetta som hun likte. Men alt i alt saa sitter hun igjen med DC universe og "maser" om at vi maa spille det. (hun er 49 aar)

Saa "vi" (menes egentlig meg) sitter egentlig bare aa venter paa star wars the old republic kommer til pc, saa er greit aa ha dc universe som litt trening. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...