EvilMe Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei, jeg har elveblest men problemet er at jeg lider av elveblest. Det som skjer er at hvis jeg klør meg et sted på kroppen, så svulmer det opp og det blir der i max 30 min. Jeg kan skrive navnet mitt eller tegne på kroppen, så jeg bryr meg ikke om det egentlig, ikke gjør det vondt heller. Spørsmålet mitt er: Har noen med elveblest tatovert seg? Hvordan ble resultatet? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 http://www.lommelegen.no/833742/elveblest-og-tatovering Lykke til Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) @Ichristian; har lest det der, men vil ha litt mer info. Egentlig så håper jeg på noe mer en å ta en liten risk, men jeg tror jeg kan få no antihistaminer for det. Takker for svar! quoting av fjernet post fjernet. av ilpostino. Endret 23. mai 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
krystall Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Hei, jeg lurer akkurat på det samme! Jeg har time for tatovering i morgen, men har hatt elveblest i 1 år. Lurer på om det kommer til å skje noe eller om det gjør enda vondere osv? Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Har selv hatt akutt elveblest der huden klør så du har lyst å bare kaste av alle klær og bare klø deg til du blør.. Har elveblest anfall opptil 2-3 ganger for dagen. Tips ta to alergitabletter 45 min før og tattover deg. Er ikke noe problem. Har tattovert armer og rygg og aldri hatt problemer med det. Eneste er at du bør la være å klø på sårskorpen så du ikke får blassere farge der. Utenom det er det ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå