xelag1 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei jeg er en 18 år gammel gutt, som for øyeblikket går på påbygg-vg3. Jeg har alltid vært en fyr som har holdt meg inne foran pc'en og har alltid fått kontakt med mennesker innen for interesser. Dette gjør at selv om jeg henger med venner, så skjer dette ofte over Skype. I det siste så tenker jeg at jeg må gjøre noe med livet mitt på det sosiale synspunktet. Men så tenker jeg, hvordan skal jeg få kontakt og kanskje skape ett forhold med ei jente? Jeg er en sjenert fyr og har egentlig alltid vært det, men jeg blir ofte fortalt at jeg er en veldig omsorgsfull person. Hvordan skulle jeg ha gått frem om jeg skulle ha kanskje skapt noe bånd ? Og hvor finner jeg dette ? Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Var vel en sjekke-tråd her, se om du finner den og om rådene der er noe rimelig brukbare eller ei. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ett råtips: Fokuser på ett område av gangen. Gjør noe med sjenansen din og bli vant til å snakke med folk først. Så kan du eventuelt tenke på jenter etter at du har fått trent de sosiale musklene litt. Og få ræva di ut av stolen og ut i den store verden 1 Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Siden du sitter mye på pc, prøv en "dating" netside. Se om du finner noen med samme interesser som deg selv. Kjenner flere som har truffet hverandre på denne måten 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg var i samme båt som deg. Det eneste jeg gjorde var å dra ut med venner, der hvor de skulle. Etter den 2. uka så hadde jeg 2 jenter som jeg vil kvalifisere som veldig pene og 1 jente som jeg vil kvalifisere som litt under middels pen, som likte meg. Nå holder jeg på med en av de 2 "veldig pene" men er god venn med de to andre. Postet av anonym: 6702d7612ee8d8d960a3aa9a8919bc63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå