turak Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen ganger når jeg gjesper så oppstår det en kraftig smerte som går helt fra halsen og mot midten av haken, men stopper 1-2 cm fra "hakebeinet". Smerten er veldig intens og varer gjerne et par sekunder før den forsvinner brått. Jeg vet at denne smerte ikke er farlig, men jeg lurer på om det er normalt( om flere er plaget med dette) og om jeg kan gjøre noe for å forhindre at det skjer. En veldig lik smerte skjer noen ganger ytterst på foten min også, i "Gropa" mellom store tåa og hælen, så jeg antar at det er muskelrelatert. I foten er smerten overkommelig men i haken er det rett og slett for jævlig. Det eneste som er "Unormalt" med halsen min nå for dagen er at jeg har en eller annen form for betennelse i halsen som ikke går bort - man kan ikke se den, men i nye og ned hoster jeg opp klumper med hvitt ille luktende puss som de fleste kjenner igjen fra halsbetennelse. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kan smerten være en krampe? Jeg kan i hvert fall få krampe både i kjeven og i fotgropen.. 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Får også dette i haken av og til, jeg regner med at det er en form for muskelkrampe. Ubehagelig når det skjer. 1 Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har også fått en slik muskelstrekk på en måte, når jeg gjesper av og til. det er bare under haken jeg får, og den når helt til hvor halsen starter, aldrig fått noe i/på halsen. 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jepp, krampe av gjesping. Har dem selv, ubehagelig som faen. Særlig når du er trøtt, vekker deg opp som lite annet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tror ikke det er så uvanlig. Har det jeg også av og til. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg får det også i ny og ne. Jeg pleier å ta tommelen og "massere" den aktuelle muskelen litt, så går det over.. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg gjespet faktisk så kraftig her om dagen at kjvene låste seg fullstendig i halvåpen stilling. Klarte ikke å bevege kjeven + hadde syke kramper så det gjorde dritvondt. Ga seg etter en 10-15 minutter... Synes alltid det er ubehagelig å gjespe etter den episoden i frykt for at det skal skje en gang til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå