zukit Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Slett Endret 17. mars 2013 av zukit Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dette er et vanlig fenomen i Norge. Det finnes en lang rekke temaer som sikkert burde vært belyst i norsk media, men som ikke får spalteplass fordi vi er et såpass lite land. Norge har kun 5 millioner innbyggere, noe som regnes som en forstad i enkelte europeiske byer. Vi er avhengig av å forholde oss til internasjonale trender. Hvor mange norske bilprodusenter finnes det for eksempel? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nåja, jeg lurer på hvilke europeiske byer som har forsteder på 5 millioner innbyggere hver seg... Men jeg tror du er inne på noe, det er ikke nok mennesker til å bry oss om en del temaer og heller ingen direkte mulighet til å påvirke noe særlig innenfor disse temaene... Lenke til kommentar
zukit Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Slett Endret 17. mars 2013 av zukit Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du får sette i gang å skrive. Skriv brev, innlegg, samle fakta og klag hvis du synes de ikke dekker det! Ok, så dro jeg på litt angående tall, men Stor-London teller omtrent 12 millioner... Lenke til kommentar
zukit Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Slett Endret 17. mars 2013 av zukit Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er flere som har satt i gang lengre diskusjoner med store innlegg her på diskusjon.no da, slik at det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå