Delvis Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Har vært i nordnorge i en forbindelse, og kjørte tilbake på 45 gjennom Sverige. I Går da jeg var i Mora og stoppet ved en holdeplass, kom bilen bak meg opp på siden og drog ned vinduet. "hello, you speak a little English dont you?" sa han. Og jeg så han hadde rattet på sin side. Så sa han at han var fra Irland, og skulle levere noen båtmotorer der. Men noen av de han skulle levere til var stukket av, så derfor ville han kvitte seg med disse for en billig penge, og jeg kunne kjøpe en av de sa han. Han fikk meg ut og viste meg noen svære motorer i orginalesker i baki bilen sin. Han snakket mer vanlig Engelsk enn Irsk da, men vet ikke jeg. Sa jeg ikke hadde mulighet..av diverse naturlige årsaker. Men han var fullstendig som en klegg, og jeg måtte bare snu og gå. "Why! Why! gjentok han mens han satte noen intense øyne i meg. Må innrømme jeg ble en tanke urolig.. Men jeg gikk da, og han bare slo ut med armene og og gikk inn i bilen. Dette var da ganske spesielt? Hva fanden gjorde en brite med motorer i sin bil i Mora..? Har noen andre vært utfor slikt? Var dette en ærlig stakkarslig forretningsmann, eller var det en kjeltring med planlagte uredelige hensiketer? Endret 21. mai 2011 av groenn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Garantert stjålet. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har vært i nordnorge i en forbindelse, og kjørte tilbake på 45 gjennom Sverige. I Går da jeg var i Mora og stoppet ved en holdeplass, kom bilen bak meg opp på siden og drog ned vinduet. "hello, you speak a little English dont you?" sa han. Og jeg så han hadde rattet på sin side. Så sa han at han var fra Irland, og skulle levere noen båtmotorer der. Men noen av de han skulle levere til var stukket av, så derfor ville han kvitte seg med disse for en billig penge, og jeg kunne kjøpe en av de sa han. Han fikk meg ut og viste meg noen svære motorer i i orginalesker i baki bilen sin. Han snakket mer vanlig Engelsk enn Irsk da, men vet ikke jeg. Sa jeg ikke hadde mulighet..av diverse naturlige årsaker. Men han var fullstendig som en klegg, og jeg måtte bare snu og gå. "Why! Why! gjentok han mens han satte noen intense øyne i meg. Må innrømme jeg ble en tanke urolig.. Men jeg gikk da, og han bare slo ut med armene og og gikk inn i bilen. Dette var da ganske spesielt? Hva fanden gjorde en brite med motorer i sin bil i Mora..? Har noen andre vært utfor slikt? Var dette en ærlig stakkarslig forretningsmann, eller var det en kjeltring med planlagte uredelige hensiketer? Garantert en tyv. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tyvegods? Purk + bilnummer = sant 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Tyvegods? Purk + bilnummer = sant Ja kom på det litt etterpå, pokker at jeg ikke noterte nummeret. Min tosk Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skaffet 2 høytalere slik i Oslo. Stoppet en hvit kassebil og sa 500 for ett sett. 1m3 i størrelse x2 Sjekket prisene på HIFI da jeg kom hjem og totalprisen var 17000. Tyvegods / raske penger/ narkomane. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Skaffet 2 høytalere slik i Oslo. Stoppet en hvit kassebil og sa 500 for ett sett. 1m3 i størrelse x2 Sjekket prisene på HIFI da jeg kom hjem og totalprisen var 17000. Tyvegods / raske penger/ narkomane. Så du skjønte det var tyvegods, men kjøpte og beholdt dem likevel? Skamme seg ! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det var kø så solgt de hadde de fått uansett. Sjappa har forsikring. Jeg hadde ikke gjort det idag, det var 11 år siden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Det var kø så solgt de hadde de fått uansett. Sjappa har forsikring. Jeg hadde ikke gjort det idag, det var 11 år siden Er moralen virkelig så dårlig blant vanlige folk, at de står "i kø" for å kjøpe tyvegods, og ikke en tenker ringe politiet? Ja hvordan føles det å sitte der og høre musikk på stjålne høyttalere da? Din medskyldige kjeltring. Lever dem tilbake. Det vil gjøre deg bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det var 11 år siden... Ikke noe poeng i å gjøre noe med det nå synes ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du kan kontakte forsikringsselskapet som butikken var forsikret hos, og betale det de måtte legge ut for høyttalerne du kjøpte. At du har hatt dem i 11 år betyr ikke at de er dine. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Du kan kontakte forsikringsselskapet som butikken var forsikret hos, og betale det de måtte legge ut for høyttalerne du kjøpte. At du har hatt dem i 11 år betyr ikke at de er dine. Høres ut som et tullstykke av dimensjoner. Tror nok den vanlige mann i gata kunne kjøpt mye så lenge varen var "hot", som de sier i amerika. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Djiises. Lukter sjalusi over at dere ikke har kommet i en god handel med tyverigods. Mannen var maks heldig, skaffet seg et pent sett høytalere for en liten peng. Jeg hadde garantert gjort det samme. 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Han var en tjyvneger i förklädnad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå