Gå til innhold

Merkelig hendelse i Sverige

Delvis

Anbefalte innlegg

Har vært i nordnorge i en forbindelse, og kjørte tilbake på 45 gjennom Sverige.

I Går da jeg var i Mora og stoppet ved en holdeplass, kom bilen bak meg opp på siden

og drog ned vinduet.

"hello, you speak a little English dont you?" sa han. Og jeg så han hadde rattet på sin side.

Så sa han at han var fra Irland, og skulle levere noen båtmotorer der. Men noen av de han skulle levere til var stukket av, så derfor ville han kvitte seg med disse for en billig penge, og jeg kunne kjøpe en av de sa han.

Han fikk meg ut og viste meg noen svære motorer i orginalesker i baki bilen sin.

Han snakket mer vanlig Engelsk enn Irsk da, men vet ikke jeg.

Sa jeg ikke hadde mulighet..av diverse naturlige årsaker. Men han var fullstendig som en klegg, og jeg måtte bare snu og gå. "Why! Why! gjentok han mens han satte noen intense øyne i meg. Må innrømme jeg ble en tanke urolig..

Men jeg gikk da, og han bare slo ut med armene og og gikk inn i bilen.

Dette var da ganske spesielt? Hva fanden gjorde en brite med motorer i sin bil i Mora..?

Har noen andre vært utfor slikt? Var dette en ærlig stakkarslig forretningsmann, eller var det en kjeltring med planlagte uredelige hensiketer? :hmm:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i nordnorge i en forbindelse, og kjørte tilbake på 45 gjennom Sverige.

I Går da jeg var i Mora og stoppet ved en holdeplass, kom bilen bak meg opp på siden

og drog ned vinduet.

"hello, you speak a little English dont you?" sa han. Og jeg så han hadde rattet på sin side.

Så sa han at han var fra Irland, og skulle levere noen båtmotorer der. Men noen av de han skulle levere til var stukket av, så derfor ville han kvitte seg med disse for en billig penge, og jeg kunne kjøpe en av de sa han.

Han fikk meg ut og viste meg noen svære motorer i i orginalesker i baki bilen sin.

Han snakket mer vanlig Engelsk enn Irsk da, men vet ikke jeg.

Sa jeg ikke hadde mulighet..av diverse naturlige årsaker. Men han var fullstendig som en klegg, og jeg måtte bare snu og gå. "Why! Why! gjentok han mens han satte noen intense øyne i meg. Må innrømme jeg ble en tanke urolig..

Men jeg gikk da, og han bare slo ut med armene og og gikk inn i bilen.

Dette var da ganske spesielt? Hva fanden gjorde en brite med motorer i sin bil i Mora..?

Har noen andre vært utfor slikt? Var dette en ærlig stakkarslig forretningsmann, eller var det en kjeltring med planlagte uredelige hensiketer? :hmm:

Garantert en tyv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skaffet 2 høytalere slik i Oslo.

Stoppet en hvit kassebil og sa 500 for ett sett.

1m3 i størrelse x2

Sjekket prisene på HIFI da jeg kom hjem og totalprisen var 17000.

Tyvegods / raske penger/ narkomane.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Skaffet 2 høytalere slik i Oslo.

Stoppet en hvit kassebil og sa 500 for ett sett.

1m3 i størrelse x2

Sjekket prisene på HIFI da jeg kom hjem og totalprisen var 17000.

Tyvegods / raske penger/ narkomane.

Så du skjønte det var tyvegods, men kjøpte og beholdt dem likevel?

Skamme seg ! :mad:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var kø så solgt de hadde de fått uansett.

Sjappa har forsikring.

Jeg hadde ikke gjort det idag, det var 11 år siden

Er moralen virkelig så dårlig blant vanlige folk, at de står "i kø"

for å kjøpe tyvegods, og ikke en tenker ringe politiet?

Ja hvordan føles det å sitte der og høre musikk på stjålne høyttalere da? Din medskyldige kjeltring. Lever dem tilbake. Det vil gjøre deg bra :yes:

Lenke til kommentar

Du kan kontakte forsikringsselskapet som butikken var forsikret hos, og betale det de måtte legge ut for høyttalerne du kjøpte.

At du har hatt dem i 11 år betyr ikke at de er dine.

Høres ut som et tullstykke av dimensjoner. Tror nok den vanlige mann i gata kunne kjøpt mye så lenge varen var "hot", som de sier i amerika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...