Predicted Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Heisann folkens, er du interessert i MMA? Like du dype tekstbaserte managerspill? Da er dette spillet for deg. Spillet er det dypeste strategiske og økonomiske spillet jeg noensinne har spilt. Konseptet er simpelt, du lager en rekke MMAutøvere, du skal overse treningen, sponsoravtaler og skaffe en kontrakt til disse for å gå inn i ringen. Du setter også strategien for utøverne du styrer foran kampene og dette er et veldig simpelt, men utrolig dypt system som selv de beste enda driver å utforsker, to år etter at spillet offisielt ble utgitt. Om du har spilt Hattrick er det litt det samme, bare mye mer komplisert strategi siden du har mye større detaljkontrol noe som gjør det mer givende over tid. Tycoon-delen av spillet består i at folk som har betalt for VIP-goder (VIP gir ingen fordeler i kamper, det beriker kun spillopplevelsen) kan starte opp sine egna kles og kosttilskuddsbutikker, treningssenter eller sin egen organisasjon (tenk UFC). Om du har lyst til å spille dette spillet og få litt help til å begynne med kan du kontakte meg ingame her http://www.mmatycoon.com/managerprofilemanager.php?MgrID=30568 Jeg fikser en god kontrakt for deg og kan gi deg råd til hvordan du skal sette opp dine utøvere pluss svare eller finne svar på alt du kan komme til å lure på. Endret 21. mai 2011 av Predicted referrallink forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå